dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Luňák, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:16:22Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:16:22Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-03 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71255 |
|
dc.description.abstract |
This master thesis deals with preventing learner indiscipline in the classroom with the help of so called active learning. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part, firstly, introduces classroom discipline, manifestations of learner indiscipline as well as strategies for maintaining discipline in the classroom. Then, active learning as one of the preventive strategies for indiscipline is described. Lastly, the interconnection of active learning with the Czech curricular reform as well as CEFR descriptors presented.
The following practical part introduces a research which aim is to find out if learner disruptive behaviour occurs while active learning tasks are being implemented in instruction. |
eng |
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kázeň |
cze |
dc.subject |
rušivé chování |
cze |
dc.subject |
preventivní strategie |
cze |
dc.subject |
aktivní učení |
cze |
dc.subject |
žákovo zapojení se |
cze |
dc.subject |
kurikulární reforma |
cze |
dc.subject |
organizační formy |
cze |
dc.subject |
discipline |
eng |
dc.subject |
disruptive behaviour |
eng |
dc.subject |
preventive strategies |
eng |
dc.subject |
active learning |
eng |
dc.subject |
learner involvement |
eng |
dc.subject |
curricular reform |
eng |
dc.subject |
organizational forms |
eng |
dc.title |
Activating learners as a preventive strategy for indiscipline in the classroom |
eng |
dc.title.alternative |
Aktivizace žáků jako preventivní strategie nekázně při vyučování |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá prevencí nekázně žáků za pomoci využití tzv. aktivního učení. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část nejprve představuje školní kázeň, projevy nekázně žáků a také strategie pro udržování kázně ve třídě. Poté je popsáno aktivní učení jako jedna z preventivních strategií nekázně. Poslední dvě kapitoly pak pojednávají o propojení aktivního učení s kurikulární reformou České republiky a CEFR deskriptory.
Následující praktická část představuje výzkum, jehož cílem je zjistit, zdali při úkolech zaměřených na žákovo zapojení se do výuky dochází k rušivému chování ze strany žáků, či nikoliv. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37553 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
32091 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |