Activating learners as a preventive strategy for indiscipline in the classroom

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Luňák, Zdeněk
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:16:22Z
dc.date.available 2018-06-14T06:16:22Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-03
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71255
dc.description.abstract This master thesis deals with preventing learner indiscipline in the classroom with the help of so called active learning. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part, firstly, introduces classroom discipline, manifestations of learner indiscipline as well as strategies for maintaining discipline in the classroom. Then, active learning as one of the preventive strategies for indiscipline is described. Lastly, the interconnection of active learning with the Czech curricular reform as well as CEFR descriptors presented. The following practical part introduces a research which aim is to find out if learner disruptive behaviour occurs while active learning tasks are being implemented in instruction. eng
dc.format 75 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject kázeň cze
dc.subject rušivé chování cze
dc.subject preventivní strategie cze
dc.subject aktivní učení cze
dc.subject žákovo zapojení se cze
dc.subject kurikulární reforma cze
dc.subject organizační formy cze
dc.subject discipline eng
dc.subject disruptive behaviour eng
dc.subject preventive strategies eng
dc.subject active learning eng
dc.subject learner involvement eng
dc.subject curricular reform eng
dc.subject organizational forms eng
dc.title Activating learners as a preventive strategy for indiscipline in the classroom eng
dc.title.alternative Aktivizace žáků jako preventivní strategie nekázně při vyučování cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zabývá prevencí nekázně žáků za pomoci využití tzv. aktivního učení. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část nejprve představuje školní kázeň, projevy nekázně žáků a také strategie pro udržování kázně ve třídě. Poté je popsáno aktivní učení jako jedna z preventivních strategií nekázně. Poslední dvě kapitoly pak pojednávají o propojení aktivního učení s kurikulární reformou České republiky a CEFR deskriptory. Následující praktická část představuje výzkum, jehož cílem je zjistit, zdali při úkolech zaměřených na žákovo zapojení se do výuky dochází k rušivému chování ze strany žáků, či nikoliv. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37553
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 32091
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet