Enhancing language teaching and learning with technology for communicative competence

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Lecomte, Michelle
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:16:08Z
dc.date.available 2018-06-14T06:16:08Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-03
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71245
dc.description.abstract Digital technologies have impacted the way that most people live, work, and study in the 21st century. These technologies have greatly impacted and influenced the expected key competencies for modern learning and modified the classrooms of many language teachers. The purpose of this thesis is to examine how a language teacher can best design tasks, keeping all the necessary aspects in mind. The theoretical section analyses three main components of a contemporary language lesson: communicative competence, pedagogy, and digital technologies. Each section will produce purposeful questions to aid the teacher in making decisions for the implementation of digital aids, a framework model. This framework will then be applied to a hypothetical university classroom setting. Six language tasks have been designed to test the framework and assess its usefulness, with a final evaluation. eng
dc.format 69 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikativní kompetence cze
dc.subject digitální technologie cze
dc.subject pedagogika cze
dc.subject autentické úkoly cze
dc.subject communicative competence eng
dc.subject digital technology eng
dc.subject pedagogy eng
dc.subject authentic tasks eng
dc.title Enhancing language teaching and learning with technology for communicative competence eng
dc.title.alternative Rozvoj komunikační kompetence ve výuce anglického jazyka prostřednictvím moderních technologií cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated Digitální technologie dvacátého prvního století ovlivnily způsob, jakým lidé žijí, jejich práci i studium.Tyto technologie značně ovlivňují očekávané klíčové kompetence moderního vzdělání a modifikují třídy mnoha učitelů jazyků. Cílem této práce je prozkoumat, jak může učitel jazyka nejlépe navrhnout úkoly s tím, že bere ohledy na nezbytné aspekty. Teoretická část analyzuje tři hlavní komponenty současné hodiny jazyka: komunikativní kompetenci, pedagogiku a digitální technologie. Každá část bude vytvářet účelné otázky, které pomohou učiteli při rozhodování o implementaci digitálních pomůcek, v rámci rámcového modelu. Tento rámec bude následně aplikován na hypotetické prostředí univerzitní třídy. Pro účely otestování tohoto rámce a posouzení jeho užitečnosti bylo vytvořeno šest jazykových úkolů. Závěr práce obsahuje závěrečné hodnocení. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37569
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 32084
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet