Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Lecomte, Michelle |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:16:08Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:16:08Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-03 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71245 |
|
dc.description.abstract |
Digital technologies have impacted the way that most people live, work, and study in the 21st century. These technologies have greatly impacted and influenced the expected key competencies for modern learning and modified the classrooms of many language teachers. The purpose of this thesis is to examine how a language teacher can best design tasks, keeping all the necessary aspects in mind. The theoretical section analyses three main components of a contemporary language lesson: communicative competence, pedagogy, and digital technologies. Each section will produce purposeful questions to aid the teacher in making decisions for the implementation of digital aids, a framework model. This framework will then be applied to a hypothetical university classroom setting. Six language tasks have been designed to test the framework and assess its usefulness, with a final evaluation. |
eng |
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikativní kompetence |
cze |
dc.subject |
digitální technologie |
cze |
dc.subject |
pedagogika |
cze |
dc.subject |
autentické úkoly |
cze |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
digital technology |
eng |
dc.subject |
pedagogy |
eng |
dc.subject |
authentic tasks |
eng |
dc.title |
Enhancing language teaching and learning with technology for communicative competence |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj komunikační kompetence ve výuce anglického jazyka prostřednictvím moderních technologií |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2018-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Digitální technologie dvacátého prvního století ovlivnily způsob, jakým lidé žijí, jejich práci i studium.Tyto technologie značně ovlivňují očekávané klíčové kompetence moderního vzdělání a modifikují třídy mnoha učitelů jazyků. Cílem této práce je prozkoumat, jak může učitel jazyka nejlépe navrhnout úkoly s tím, že bere ohledy na nezbytné aspekty. Teoretická část analyzuje tři hlavní komponenty současné hodiny jazyka: komunikativní kompetenci, pedagogiku a digitální technologie. Každá část bude vytvářet účelné otázky, které pomohou učiteli při rozhodování o implementaci digitálních pomůcek, v rámci rámcového modelu. Tento rámec bude následně aplikován na hypotetické prostředí univerzitní třídy. Pro účely otestování tohoto rámce a posouzení jeho užitečnosti bylo vytvořeno šest jazykových úkolů. Závěr práce obsahuje závěrečné hodnocení. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37569 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
32084 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|