Využití softwaru OpenTrack pro simulaci provozu metra

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Nachtigall, Petr
dc.contributor.author Adamec, Tomáš
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:15:24Z
dc.date.available 2018-06-14T06:15:24Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-05-18
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71202
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá možností simulace provozu pražského metra na lince C v softwaru OpenTrack a porovnává ji s matematickým modelem pohybu vlaku a skutečným záznamem jízdy vozidla. V úvodní části je popsána linka C a její specifika. Dále se práce věnuje matematickému modelu pohybu vlaku, silám, které jízdu vozidla ovlivňují, a popisu funkcí softwaru OpenTrack včetně vstupních dat potřebných k vytvoření simulačního modelu. V poslední části práce jsou porovnány výsledky výpočtu, simulace a skutečného průběhu jízdy vozidla. cze
dc.format 35 s. + 12 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Praha cze
dc.subject metro cze
dc.subject trasa C cze
dc.subject OpenTrack cze
dc.subject simulace cze
dc.subject Prague eng
dc.subject metro eng
dc.subject line C eng
dc.subject OpenTrack eng
dc.subject simulation eng
dc.title Využití softwaru OpenTrack pro simulaci provozu metra cze
dc.title.alternative Use of OpenTrack Software for Metro Network Simulation eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the options of simulation of operation of the Prague metro line C in the OpenTrack application. The aim is to the simulation compare with mathematical model of train motion and with the real record of vehicle driving. In the introductory section, line C and its specifics are described. Further the thesis deals with mathematical model of the train motion; the forces that influence the vehicle driving, and description of the OpenTrack software features, including the input data required to create the simulation model. The last part compares the results of the calculation, simulation and real course of the vehicle. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D37921
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Student obhájil bakalářskou práci a uspokojivě zodpověděl všechny otázky státní zkušení komise. cze
dc.identifier.stag 35021
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet