dc.contributor.advisor |
Gottwald, Dalibor |
|
dc.contributor.author |
Přibyl, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:14:19Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:14:19Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-05-23 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71141 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku využívání nástrojů webové analytiky v prostředí e-commerce, konkrétně v podniku AJ Trade s.r.o. V první kapitole půjde o teoretické vymezení problematiky e-commerce s hlubším zaměřením na využití nástrojů webové analytiky v oblasti online reklamy. Následně bude provedena webová analýza s využitím nástrojů webové analytiky, které jsou v podniku AJ Trade s.r.o. využívány. Na základě provedené analýzy budou stanoveny návrhy vedoucí ke zlepšení situace v oblasti internetové reklamy v podmínkách podniku AJ Trade, s.r.o. Poslední část práce spočívá ve zhodnocení stanovených návrhů vedoucích ke zlepšení situace v oblasti internetové reklamy v podmínkách podniku AJ Trade, s.r.o. |
cze |
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nástroje webové analytiky |
cze |
dc.subject |
e-commerce |
cze |
dc.subject |
e-shop |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
PPC systémy |
cze |
dc.subject |
web analytics tools |
eng |
dc.subject |
e-commerce |
eng |
dc.subject |
e-shop |
eng |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.subject |
PPC systems |
eng |
dc.title |
Využití nástrojů webové analytiky v prostředí e-commerce |
cze |
dc.title.alternative |
Using web analytics tools in e-commerce |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Mikuĺák, Martin |
|
dc.date.accepted |
2018-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the use of web analytical tools in the e-commerce environment, in the AJ Trade s.r.o. In the first chapter we will focus on the theoretical definition of e-commerce issues with the emphasis on the use of web analytics tools in the field of online advertising. Web analytics will then be performed using web analytics tools at AJ Trade s.r.o. used. On the basis of the analyzes made, proposals will be made to improve the situation in the field of internet advertising in terms of AJ Trade, s.r.o. The last part of the thesis consists in the evaluation of the proposals designed to improve the situation in the field of internet advertising in conditions of AJ Trade, s.r.o. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D37824 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
36037 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |