dc.contributor.advisor |
Gottwald, Dalibor |
|
dc.contributor.author |
Gregorová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:14:11Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:14:11Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-05-23 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71126 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace při zavádění nového UAV radaru - čidla pro detekci dronů na trh. V rámci řešení tématu půjde o provedení analýzy možných marketingových nástrojů uplatnitelných v rámci marketingové komunikace při zavádění UAV radaru na trh. Následně budou stanoveny návrhy pro implementaci vhodné marketingové komunikace, jež budou také zhodnoceny. |
cze |
dc.format |
85 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
segmentace |
cze |
dc.subject |
brainstorming |
cze |
dc.subject |
veletrh |
cze |
dc.subject |
UAV |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
segmentation |
eng |
dc.subject |
brainstorming |
eng |
dc.subject |
fair |
eng |
dc.subject |
UAV |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace pro uvedení UAV radaru na trh |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication to launch the UAV radar to the market |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Žemlička, Jan |
|
dc.date.accepted |
2018-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the issue of marketing communication during the launch of the new UAV Radar to the market. UAV Radar means a sensor for detection of drones. One of the first parts of this thesis is focused on an analysis of possible marketing tools which can be used in marketing communication during the launch of new UAV Radar to the market. The important part of this thesis contains the suggestions, which are based on the results of the previous analysis. Finally, the proposals for the implementation of appropriate marketing communications are evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D37676 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
36006 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |