Digitální knihovnaUPCE
 

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2018

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Nové marketingové trendy hrají v současnosti velice důležitou roli pro každý podnikatelský subjekt, který chce obstát na trhu a být konkurenceschopný. Cílem této práce je zaměřit se na pozici vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a pomocí aplikace vybraných marketingových trendů zjistit jejich dopady na podnik. Závěrem jsou vyhodnoceny výsledky jejich implementace a sepsána doporučení.

Rozsah stran

74 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D37991

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

konkurenceschopnost, marketingový mix, nové marketingové trendy, regiony, competitiveness, marketing mix, new marketing trends, regions

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced