dc.contributor.advisor |
Knězáčková, Radka |
|
dc.contributor.author |
Dudková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:13:44Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:13:44Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71108 |
|
dc.description.abstract |
Nové marketingové trendy hrají v současnosti velice důležitou roli pro každý podnikatelský subjekt, který chce obstát na trhu a být konkurenceschopný. Cílem této práce je zaměřit se na pozici vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a pomocí aplikace vybraných marketingových trendů zjistit jejich dopady na podnik. Závěrem jsou vyhodnoceny výsledky jejich implementace a sepsána doporučení. |
cze |
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
nové marketingové trendy |
cze |
dc.subject |
regiony |
cze |
dc.subject |
competitiveness |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
new marketing trends |
eng |
dc.subject |
regions |
eng |
dc.title |
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS |
cze |
dc.title.alternative |
New marketing trends as a tool to increase the competitiveness of 3D FITNESS |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
New marketing trends act a very important role nowadays for every business subject that wants to succeed on the market and be competitive. The target of this Diploma thesis is to focus on the position of selected sports firm in the regional market and by help of application of selected marketing trends to determine their impact on the firm. In conclusion, the results of their implementation and reccommendations are evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37991 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi se svojí diplomovou prací s názvem Nové marketingové trendy jako nástroj pro zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS. Cílem práce bylo zabývat se pozicí vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a jeho významem pro sociální a ekonomický rozvoj oblasti. Práce je zaměřena na analýzu využití marketingových trendů, pomocí kterých mohou firmy zvyšovat svoji konkurenceschopnost a upevnit tak pozici na trhu. Vybrané marketingové nástroje jsou aplikovány v podniku 3D FITNESS a následně jsou analyzovány dopady těchto nástrojů a vyhodnoceny výsledky jejich implementace. Studentce byly položeny následující otázky:
1. V diplomové práci bylo analyzováno období prosinec 2017 - únor 2018, kdy zavedení nových marketingových trendů vybranému podniku výrazně pomohlo. Přetrvával tento pozitivní dopad i v dalších měsících? Pokračuje 3D FITNESS v implementaci navržených nástrojů?
2. Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte, zda by se firma měla zaměřit spíše na marketing přes Instagram, nebo guerila marketing? Který z uvedených nástrojů je dle Vašeho názoru účinnější?
3. Proč autorka práce zvolila Instagram a ne jinou sociální síť? Vycházelo její rozhodnutí z dobré znalosti cílového segmentu zákazníků?
4. Jaké další aspekty mohly ovlivnit výši tržeb na přelomu 2017/18? |
cze |
dc.identifier.stag |
34133 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |