Marketingový plán ve vybrané firmě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kampf, Rudolf
dc.contributor.author Švadlenková, Barbora
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:13:05Z
dc.date.available 2018-06-14T06:13:05Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-24
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71067
dc.description.abstract Cílem této bakalářská práce je analyzovat postavení vybrané firmy na trhu a následně sestavit marketingový plán, který bude využit pro konkrétní záměr v podniku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a popsána struktura marketingového plánu na základě literatury. Praktická část se věnuje společnosti Fruitisimo, dále samotnému návrhu marketingového plánu a následnému doporučení. cze
dc.format 65 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový plán cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing plan eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingový plán ve vybrané firmě cze
dc.title.alternative Marketing plan for selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-05-31
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor dissertation is to analyse the place and position of the particular and selected company on the market and subsequently to set up the marketing plan, that shall be used for the particular purpose and business intention of the company. The dissertation is divided onto the theoretical part and onto the practical one. Within the theoretical part there are defined and specified basic concepts as well as there is described the structure of marketing plan on the basis of literature sources. The practical part is focused on the company called FRUITISIMO, futhermore on the own proposed draft for marketing plan and on the subsequent recommendation. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37640
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi se svojí bakalářskou prací s názvem Marketingový plán ve vybrané firmě. Cílem bylo analyzovat postavení vybrané firmy na trhu. Využití metod marketingu na posílení ekonomické situace firmy. Studentce byly položeny následující otázky:V páté kapitole Marketingový plán společnosti Furtsimo analyzujete makroprostředí a mikroprostředí této společnosti. Nemůže se v budoucnosti toto prostředí změnit? Jaké jsou hlavní přednosti této společnosti a jaká je konkurence? cze
dc.identifier.stag 33996
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet