Uplatňování konceptu CSR v České republice
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem a jejímu uplatňování v České republice. Práce je rozdělená na čtyři hlavní části. První dvě jsou zaměřené na teoretické vymezení základních pojmů CSR, dále na vývoj tohoto konceptu v České republice a na různé organizace, které podporují i oceňují aktivity firem v této oblasti. Další dvě kapitoly se zabývají analýzou postoje veřejnosti ke konceptu CSR a zhodnocením výsledků vlastního výzkumu mezi firmami, které podnikají v České republice.
Rozsah stran
63 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D37616
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
společenská odpovědnost firem, CSR, trvale udržitelný rozvoj, stakeholder, triple bottom line, komunikace CSR, corporate social responsibility, CSR, sustainable development, stakeholder, triple bottom line, CSR communication