dc.contributor.advisor |
Zemanová, Barbora |
|
dc.contributor.author |
Chocholoušová, Monika |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:59Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:59Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71052 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem (CSR) ve vybraném podniku. V teoretické části práce je popsán koncept CSR a s ním související pojmy; pozornost je věnována také komunikaci CSR. Praktická část obsahuje analýzu CSR aktivit a způsobů jejich komunikace v podniku ŠKODA AUTO a.s. Zjištěné informace jsou porovnány s výsledky dotazníkového šetření mezi veřejností a zaměstnanci podniku ŠKODA AUTO. |
cze |
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem |
cze |
dc.subject |
CSR |
cze |
dc.subject |
trvalá udržitelnost |
cze |
dc.subject |
triple-bottom-line |
cze |
dc.subject |
komunikace CSR |
cze |
dc.subject |
stakeholders |
cze |
dc.subject |
ŠKODA AUTO |
cze |
dc.subject |
corporate social responsibility |
eng |
dc.subject |
CSR |
eng |
dc.subject |
sustainable development |
eng |
dc.subject |
triple-bottom-line |
eng |
dc.subject |
communication of CSR |
eng |
dc.subject |
stakeholders |
eng |
dc.subject |
ŠKODA AUTO |
eng |
dc.title |
Analýza CSR aktivit ve vybraném podniku |
cze |
dc.title.alternative |
The analysis of CSR activities in a selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the issue of Corporate Social Responsibility (CSR) in a selected company. There is a description of the CSR concept and related terms in the theoretical part of the thesis; attention is also paid to the communication of CSR. The practical part contains an analysis of CSR activities and means of their communication in company "ŠKODA AUTO a.s." These information are compared with the results of a survey among public and the employees of ŠKODA AUTO. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37620 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi se svojí bakalářskou prací s názvem Analýza CSR aktivit ve vybraném podniku. Cílem práce je charakteristika a provedení analýzy CSR aktivit vybraného podniku a zhodnocení nástrojů komunikace CSR aktivit. Studentce byly položeny následující otázky:1. Uveďte prosím, zda společnost ŠKODA AUTO a.s. využije Vámi formulované návrhy na zlepšení komunikace CSR aktivit v praxi.2. Jak byste zhodnotila CSR a její konkrétní aktivity ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. ve srovnání s ostatními podniky působícími v ČR?
Proč Vám do dotazníků odpovídaly především ženy?
Má ŠKODA AUTO a.s. nějaký report ohledně CSR? |
cze |
dc.identifier.stag |
33904 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |