dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Řeháková, Lucie |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:50Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:50Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71031 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se věnuje marketingu v rekreačním středisku, které je vytížené v zimní sezóně a v letní sezóně není využito. Autorka práce reaguje na sezónní výkyvy svými návrhy. Marketing je jednou z důležitých oblastí ve firmě, organizaci či výrobním podniku. Cílem práce je zhodnocení stávající marketingové činnosti lyžařského areálu, navržení změn a aktivit v marketingu. |
cze |
dc.format |
51 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sport |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
rekreace |
cze |
dc.subject |
marketing služeb |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
lyžařská střediska |
cze |
dc.subject |
sport |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
recreation |
eng |
dc.subject |
marketing of services |
eng |
dc.subject |
comunication |
eng |
dc.subject |
ski resorts |
eng |
dc.title |
Marketing v rekreačním a sportovním zařízení |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing in the recreational and sports center |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is about marketing in sport center, which is coverage on winter business and summer business is neglect. Marketing is one of important department in firm or organization. The aim of work is evaluate present marketing aktivity of ski resort, propose changes and activities in marketing. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37667 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Marketing v rekreačním a sportovním zařízení. Cílem práce bylo analyzovat současnou situaci zvoleného podniku a navrhnout marketingovou koncepci.Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce:1) Autorka využila dotazníkové šetření, u obhajoby by měla uvést, co bylo základním souborem a zda výběrový vzorek tohoto šetření byl reprezentativní.2) Na str. 47 autorka uvádí, že návštěvnost stoupla o 16 % díky inovaci v marketingové kampani. Autorka u obhajoby může uvést, jaké další vlivy - především vnějšího okolí - se mohly také podílet na tomto návrhu.Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
33758 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |