Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing v rekreačním a sportovním zařízení

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2018

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se věnuje marketingu v rekreačním středisku, které je vytížené v zimní sezóně a v letní sezóně není využito. Autorka práce reaguje na sezónní výkyvy svými návrhy. Marketing je jednou z důležitých oblastí ve firmě, organizaci či výrobním podniku. Cílem práce je zhodnocení stávající marketingové činnosti lyžařského areálu, navržení změn a aktivit v marketingu.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D37667

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

sport, marketing, rekreace, marketing služeb, komunikace, lyžařská střediska, sport, marketing, recreation, marketing of services, comunication, ski resorts

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced