Marketing v rekreačním a sportovním zařízení
Bakalářská práceDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se věnuje marketingu v rekreačním středisku, které je vytížené v zimní sezóně a v letní sezóně není využito. Autorka práce reaguje na sezónní výkyvy svými návrhy. Marketing je jednou z důležitých oblastí ve firmě, organizaci či výrobním podniku. Cílem práce je zhodnocení stávající marketingové činnosti lyžařského areálu, navržení změn a aktivit v marketingu.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D37667
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
sport, marketing, rekreace, marketing služeb, komunikace, lyžařská střediska, sport, marketing, recreation, marketing of services, comunication, ski resorts