Návrh komunikačního mixu pro zvolenou organizaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Janáčková, Šarlota
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:12:49Z
dc.date.available 2018-06-14T06:12:49Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-11
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71028
dc.description.abstract Cílem práce je analyzovat komunikační mix dané organizace a vytvoření návrhu nových přístupů ve vazbě na výsledky získané analýzou vnitřního a vnějšího prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů týkajících se daného tématu. Popisuje význam marketingové komunikace a jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je představena vybraná organizace a provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí. V závěru jsou uvedena doporučení, zaměřující se na komunikaci se zákazníkem. cze
dc.format 55 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject reklama cze
dc.subject Kubík, a. s. cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject advertisement eng
dc.subject Kubík, a. s. eng
dc.title Návrh komunikačního mixu pro zvolenou organizaci cze
dc.title.alternative The proposal of communicative mix for the chosen organization eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyse the communication mix of the particular organization and also to make a suggestion of new approaches depending on the results of analysis of the inner and outer environment. This work is divided into two parts. The basic terms of this issue are defined in the theoretical part. It describes the importance of the marketing communication and the tools of marketing communication mix. The chosen organization is introduced in the practical part. There is also the analysis of the inner and outer area. In the end, there are some recommendations focused on the communication with the customer. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37668
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka nejprve seznámila komisi se svou prací na téma Návrh komunikačního mixu pro zvolenou organizaci. Cílem práce bylo analyzovat komunikační mix dané organizace a vytvoření návrhu nových přístupů ve vazbě na výsledky získané analýzou vnitřního a vnějšího prostředí. Následně studentka reagovala na náměty vedoucí práce z posudku: 1. Autorka práce by měla uvést, zda považuje své dotazníkové šetření za reprezentativní. 2. Autorka práce může uvést, které návrhy byly ředitelem zkoumané společnosti přijaty, které nikoli a důvody. cze
dc.identifier.stag 33755
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet