dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Janáčková, Šarlota |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:49Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:49Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-11 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71028 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je analyzovat komunikační mix dané organizace a vytvoření návrhu nových přístupů ve vazbě na výsledky získané analýzou vnitřního a vnějšího prostředí. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů týkajících se daného tématu. Popisuje význam marketingové komunikace a jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je představena vybraná organizace a provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí. V závěru jsou uvedena doporučení, zaměřující se na komunikaci se zákazníkem. |
cze |
dc.format |
55 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
Kubík, a. s. |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
advertisement |
eng |
dc.subject |
Kubík, a. s. |
eng |
dc.title |
Návrh komunikačního mixu pro zvolenou organizaci |
cze |
dc.title.alternative |
The proposal of communicative mix for the chosen organization |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to analyse the communication mix of the particular organization and also to make a suggestion of new approaches depending on the results of analysis of the inner and outer environment. This work is divided into two parts. The basic terms of this issue are defined in the theoretical part. It describes the importance of the marketing communication and the tools of marketing communication mix. The chosen organization is introduced in the practical part. There is also the analysis of the inner and outer area. In the end, there are some recommendations focused on the communication with the customer. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37668 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka nejprve seznámila komisi se svou prací na téma Návrh komunikačního mixu pro zvolenou organizaci. Cílem práce bylo analyzovat komunikační mix dané organizace a vytvoření návrhu nových přístupů ve vazbě na výsledky získané analýzou vnitřního a vnějšího prostředí.
Následně studentka reagovala na náměty vedoucí práce z posudku:
1. Autorka práce by měla uvést, zda považuje své dotazníkové šetření za reprezentativní.
2. Autorka práce může uvést, které návrhy byly ředitelem zkoumané společnosti přijaty, které nikoli a důvody. |
cze |
dc.identifier.stag |
33755 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |