dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Zahálková, Anna |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:48Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:48Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71027 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci v cestovním ruchu. V první části jsou vysvětlené důležité pojmy, které se týkají cestovního ruchu a marketingu. Dále je zpracován vývoj propagace a marketingové komunikace, která popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Tyto nástroje jsou využity při charakteristice vybrané cestovní kanceláře a při navržení nových propagačních aktivit. |
cze |
dc.format |
47 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
vývoj propagace |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
tourism |
eng |
dc.subject |
promotional mix |
eng |
dc.subject |
development of promotion |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.title |
Propagace v cestovním ruchu |
cze |
dc.title.alternative |
Promotion of tourism |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on promotion in tourism. The first part explains the important concepts of tourism and marketing. The development of promotion and marketing communication is processed, which describes the various tools of the communication mix. These tools are used to describe the selected travel agency and to design the new promotional activities. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37649 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Propagace v cestovním ruchu. Cílem práce bylo analyzovat propagační aktivity v cestovním ruchu a navrhnout nové přístupy na základě získaných informací.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce:
1) Jaké vazby má cestovní ruch a regionální marketingu? Můžete uvést možnosti kooperace zkoumané cestovní kanceláře v rámci regionálního marketingu?
Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
33754 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |