Digitální knihovnaUPCE
 

Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem této bakalářské práce je analýza externího a interního personálního marketingu ve společnosti ABC. Teoretická část práce se zabývá obecně personálním marketingem. V praktické části je provedena analýza stávajícího stavu podniku, která je provedena na základě řízeného rozhovoru a dotazníkového šetření. V závěru jsou navržena doporučení pro zlepšení zjištěných problémů v této společnosti.

Rozsah stran

95 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D37609

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

externí a interní personální marketing, personální marketingový mix, měření účinnosti, dotazníkové šetření, external and internal personnel marketing, personnel marketing mix, measurement of effectiveness, questionnaire survey

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced