Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této bakalářské práce je analýza externího a interního personálního marketingu ve společnosti ABC. Teoretická část práce se zabývá obecně personálním marketingem. V praktické části je provedena analýza stávajícího stavu podniku, která je provedena na základě řízeného rozhovoru a dotazníkového šetření. V závěru jsou navržena doporučení pro zlepšení zjištěných problémů v této společnosti.
Rozsah stran
95 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D37609
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
externí a interní personální marketing, personální marketingový mix, měření účinnosti, dotazníkové šetření, external and internal personnel marketing, personnel marketing mix, measurement of effectiveness, questionnaire survey