dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Kracík, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:21Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:21Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70991 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. V první části jsou vymezeny základní pojmy jak k problematice Průmyslu 4.0, tak k problematice marketingového výzkumu a komunikace. Další část se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu ohledně chytrého řízení domácnosti Smart Home. Na základě výzkumu je doporučen návrh vhodné marketingové komunikační strategie pro komunikování technologie Smart Home. |
cze |
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Průmysl 4.0 |
cze |
dc.subject |
internet věcí |
cze |
dc.subject |
Smart Home |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
Industry 4.0 |
eng |
dc.subject |
internet of things |
eng |
dc.subject |
Smart Home |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.title |
Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0 |
cze |
dc.title.alternative |
Application of Marketing in New Technological Enviroment Industry 4.0 |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Školudová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation thesis deals with the application of marketing in new technological environment Industry 4.0. The basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused on the implementation of marketing research of clever household management Smart Home. Based on the research, suggestions for appropriate marketing communication of Smart Home technology are recommended. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37873 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student zpracoval diplomovou práci na téma Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. Po ohbájení práce byly studentovi položeny otázky vedoucí práce a oponenta:1) Autor práce může nastínit, jak si představuje využití svých poznatků společnosti ABB, s. r. o.2) Na základě výsledků z dotazníkového šetření vyplynulo, že nejžádanější formou komunikace je virtuální model domácnosti řízené pomocí Smart Home - jaký typ doporučujete pro vybraný podnik (běžný nebo užití brýlí pro virtuální realitu)?3) Která Vámi navrhovaná doporučení budou v praxi realizována?Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
33781 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |