Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Kracík, Tomáš
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:12:21Z
dc.date.available 2018-06-14T06:12:21Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-26
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70991
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. V první části jsou vymezeny základní pojmy jak k problematice Průmyslu 4.0, tak k problematice marketingového výzkumu a komunikace. Další část se zaměřuje na provedení marketingového výzkumu ohledně chytrého řízení domácnosti Smart Home. Na základě výzkumu je doporučen návrh vhodné marketingové komunikační strategie pro komunikování technologie Smart Home. cze
dc.format 69 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Průmysl 4.0 cze
dc.subject internet věcí cze
dc.subject Smart Home cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject strategie cze
dc.subject Industry 4.0 eng
dc.subject internet of things eng
dc.subject Smart Home eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject strategy eng
dc.title Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0 cze
dc.title.alternative Application of Marketing in New Technological Enviroment Industry 4.0 eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Školudová, Jana
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated The dissertation thesis deals with the application of marketing in new technological environment Industry 4.0. The basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused on the implementation of marketing research of clever household management Smart Home. Based on the research, suggestions for appropriate marketing communication of Smart Home technology are recommended. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37873
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student zpracoval diplomovou práci na téma Uplatnění marketingu v novém technologickém prostředí Průmyslu 4.0. Po ohbájení práce byly studentovi položeny otázky vedoucí práce a oponenta:1) Autor práce může nastínit, jak si představuje využití svých poznatků společnosti ABB, s. r. o.2) Na základě výsledků z dotazníkového šetření vyplynulo, že nejžádanější formou komunikace je virtuální model domácnosti řízené pomocí Smart Home - jaký typ doporučujete pro vybraný podnik (běžný nebo užití brýlí pro virtuální realitu)?3) Která Vámi navrhovaná doporučení budou v praxi realizována?Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující. cze
dc.identifier.stag 33781
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet