Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela
dc.contributor.author Brodský, Martin
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:12:17Z
dc.date.available 2018-06-14T06:12:17Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-24
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70984
dc.description.abstract Cílem této práce je analýza současného fungování značky"Vysočina regionální produkt" a také další návrhy pro rozvoj značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je popsána značka a marketing značky. Součástí praktické části je analýza fungování regionální značky a také návrhy pro další rozvoj. cze
dc.format 68 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject značky cze
dc.subject produkty cze
dc.subject regionální značky cze
dc.subject regionální produkty cze
dc.subject brands eng
dc.subject products eng
dc.subject regional brands eng
dc.subject regional products eng
dc.title Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt cze
dc.title.alternative Analysis of the functioning and development of the regional brand Vysočina regional product eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kalous, Ladislav
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to analyze the current functioning of the brand "Vysočina regional product" as well as other proposals for brand development. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The first part describes branding and brand marketing. Part of the practical part is the analysis of the regional branding and proposals for further development. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37893
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student zpracoval diplomovou práci na téma Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt. Cílem práce byla analýza současného fungování značky Vysočina regionální produkt. Po obhájení práce byly studentovi položeny otázky vedoucí práce a oponenta: 1) Jaké hlavní nedostatky byly zjištěny při dotazování na regionální značku Vysočina regionální produkt? 2) Jak byste hodnotil tuto značku s podobnou v zahraničí, které podněty by bylo vhodné aplikovat také v ČR? 3) Jak byly vybírány regionální značky v části "Porovnání regionálních značek"? 4) Jakým způsobem byl vytvořen a zpracován dotazník. Jak byli osloveni respondenti? Co by se na něm při zpětném pohledu dalo změnit? 5) Jaká další doporučení pro rozvoj regionální značky Vysočina byste doplnil? Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující. cze
dc.identifier.stag 31867
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet