Marketingová strategie vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Bezvoda, Erik
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:12:17Z
dc.date.available 2018-06-14T06:12:17Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70982
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o marketingu firmy Petrof, s.r.o. První část práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, týkajících se dané problematiky. Následuje část praktická, která je zaměřena přímo na marketingovou strategii zvoleného podniku. Cílem této části je zpracování interní a externí analýzy firmy, provedení vlastního marketingového výzkumu a na základě všech zjištění navržení nové marketingové strategie. cze
dc.format 73 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject Petrof cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject Petrof eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingová strategie vybrané firmy cze
dc.title.alternative The marketing strategy of the organization eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Prousek, Adam
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated This work deals with marketing strategy of Petrof, s.r.o. Theoretical part consists of expertise overviews about marketing strategy. The aim of practical part is marketing strategy proposal for Petrof, s.r.o. based on internal and external analysis and personal marketing research. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D38083
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student zpracoval diplomovou práci na téma Marketingová strategie vybrané firmy. Cílem práce bylo zpracovat návrh marketingové strategie a marketingového mixu pro vybranou firmu. Nedílnou součástí byla analýza společnosti, vlastní marketingový výzkum a návrh možného využití internetových a mobilních forem marketingu. Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponenta: 1) Byly nějaké zásadní změny ve výstupech vašeho dotazníkového šetření a šetření před čtyřmi lety? Pokud ano, tak jaké. 2) V kapitole 2.1 popisujete etapy marketingového řízení, kterých etap se týkala vaše práce? 3) U SWOT analýzy máte definované hodnocení a váhy. Na základě čeho jste je určoval? 4) Dle výsledků vašeho výzkumu má pouhá čtvrtina respondentů reálnou představu o ceně nového pianina. Jak byste tomuto faktu přizpůsobil marketingovou strategii firmy? 5) Ve svém návrhu komunikačního mixu zmiňujete YouTube jako vhodný komunikační kanál. Jaký by měl být dle vašeho názoru cíl zveřejňování videí na této síti (brand, edukace, výkon)? Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující. cze
dc.identifier.stag 31798
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account