Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jonášová, Hana |
|
dc.contributor.author |
Bezvoda, Erik |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:17Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:17Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70982 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o marketingu firmy Petrof, s.r.o. První část práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, týkajících se dané problematiky. Následuje část praktická, která je zaměřena přímo na marketingovou strategii zvoleného podniku. Cílem této části je zpracování interní a externí analýzy firmy, provedení vlastního marketingového výzkumu a na základě všech zjištění navržení nové marketingové strategie. |
cze |
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
Petrof |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
Petrof |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie vybrané firmy |
cze |
dc.title.alternative |
The marketing strategy of the organization |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Prousek, Adam |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with marketing strategy of Petrof, s.r.o. Theoretical part consists of expertise overviews about marketing strategy. The aim of practical part is marketing strategy proposal for Petrof, s.r.o. based on internal and external analysis and personal marketing research. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D38083 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student zpracoval diplomovou práci na téma Marketingová strategie vybrané firmy. Cílem práce bylo zpracovat návrh marketingové strategie a marketingového mixu pro vybranou firmu. Nedílnou součástí byla analýza společnosti, vlastní marketingový výzkum a návrh možného využití internetových a mobilních forem marketingu.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponenta:
1) Byly nějaké zásadní změny ve výstupech vašeho dotazníkového šetření a šetření před čtyřmi lety? Pokud ano, tak jaké.
2) V kapitole 2.1 popisujete etapy marketingového řízení, kterých etap se týkala vaše práce?
3) U SWOT analýzy máte definované hodnocení a váhy. Na základě čeho jste je určoval?
4) Dle výsledků vašeho výzkumu má pouhá čtvrtina respondentů reálnou představu o ceně nového pianina. Jak byste tomuto faktu přizpůsobil marketingovou strategii firmy?
5) Ve svém návrhu komunikačního mixu zmiňujete YouTube jako vhodný komunikační kanál. Jaký by měl být dle vašeho názoru cíl zveřejňování videí na této síti (brand, edukace, výkon)?
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
31798 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|