dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Jedličková, Eliška |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:12:14Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:12:14Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70976 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem zvoleného podniku. Cílem práce je analyzovat marketingový mix vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Na kapitoly, jež se zabývají vybranými základními pojmy z marketingu a specifiky zkoumaného odvětví, navazují charakteristika marketingového mixu vybraného podniku a navržení změn pro podnik. |
cze |
dc.format |
94 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
pivovarství |
cze |
dc.subject |
minipivovary |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
brewing |
eng |
dc.subject |
mini-brewery |
eng |
dc.title |
Marketingový mix zvoleného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
The Marketing Mix of a Chosen Company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kuběnka, Michal |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the marketing mix of a chosen company. The aim of the thesis is to analyze the marketing mix of the chosen company and to propose appropriate changes based on the current marketing mix and the current market situation. After the chapters dealing with the selected basic concepts of marketing and the specifics of the studied sector follow the characteristics of the marketing mix of the chosen company and the proposed changes for the company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37894 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Marketingový mix zvoleného podniku. Cílem práce bylo analyzovat marketingový mix vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponenta:
1) Na s. 86 uvádíte, že je odhadován růst počtu minipivovarů. Co může mít vliv na ukončení této predikované eskalace vyjma důvodu, který uvádíte?
2) Díky internetovým vyhledávačům je pojem "pivovarství" (který v textu uvádíte) četnější oproti pojmu "pivovarnictví". Vysvětlete základní rozdíly vnímání těchto pojmů.
3) Na straně 63 uvádíte ve svých hypotézách procentuální hodnoty 50, 70 a 80. Jakým způsobem jste tyto hodnoty stanovila nebo od čeho jste je odvodila?
4) Měli společníci již nyní možnost seznámit se s doporučeními, která uvádíte své práci? Pokud ano, jak se k nim vyjádřili?
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
31580 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |