Marketingový mix zvoleného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Jedličková, Eliška
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:12:14Z
dc.date.available 2018-06-14T06:12:14Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-17
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70976
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem zvoleného podniku. Cílem práce je analyzovat marketingový mix vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Na kapitoly, jež se zabývají vybranými základními pojmy z marketingu a specifiky zkoumaného odvětví, navazují charakteristika marketingového mixu vybraného podniku a navržení změn pro podnik. cze
dc.format 94 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject pivovarství cze
dc.subject minipivovary cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject brewing eng
dc.subject mini-brewery eng
dc.title Marketingový mix zvoleného podniku cze
dc.title.alternative The Marketing Mix of a Chosen Company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kuběnka, Michal
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the marketing mix of a chosen company. The aim of the thesis is to analyze the marketing mix of the chosen company and to propose appropriate changes based on the current marketing mix and the current market situation. After the chapters dealing with the selected basic concepts of marketing and the specifics of the studied sector follow the characteristics of the marketing mix of the chosen company and the proposed changes for the company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37894
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Marketingový mix zvoleného podniku. Cílem práce bylo analyzovat marketingový mix vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponenta: 1) Na s. 86 uvádíte, že je odhadován růst počtu minipivovarů. Co může mít vliv na ukončení této predikované eskalace vyjma důvodu, který uvádíte? 2) Díky internetovým vyhledávačům je pojem "pivovarství" (který v textu uvádíte) četnější oproti pojmu "pivovarnictví". Vysvětlete základní rozdíly vnímání těchto pojmů. 3) Na straně 63 uvádíte ve svých hypotézách procentuální hodnoty 50, 70 a 80. Jakým způsobem jste tyto hodnoty stanovila nebo od čeho jste je odvodila? 4) Měli společníci již nyní možnost seznámit se s doporučeními, která uvádíte své práci? Pokud ano, jak se k nim vyjádřili? Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující. cze
dc.identifier.stag 31580
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet