dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Králová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:11:53Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:11:53Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70967 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována životnímu cyklu webové prezentace se zaměřením na pohled copywritera. Cílem této práce je provést analýzu základních požadavků na tvorbu webové prezentace se zaměřením na obsah a pozici copywritingu v životním cyklu webu a současně představit copywriting jako efektivní marketingový nástroj. |
cze |
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
copywriting |
cze |
dc.subject |
copywriter |
cze |
dc.subject |
obsahový marketing |
cze |
dc.subject |
webová prezentace |
cze |
dc.subject |
SEO |
cze |
dc.subject |
copywriting |
eng |
dc.subject |
copywriter |
eng |
dc.subject |
content marketing |
eng |
dc.subject |
web prezentation |
eng |
dc.subject |
SEO |
eng |
dc.title |
Návrh webové prezentace z pohledu copywritera |
cze |
dc.title.alternative |
Web prezentation design from view of the copywriter |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Panuš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2018-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on life cycle of web prezentation from view of copywriter. The purpose of this work is to analyse basic requirements on web prezentation design focusing on content and position of copywrtiting in life cycle of web and concurrently introduce copywriting as an effective marketing tool. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Regionální a informační management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D38086 |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Studentka obeznámila komisi s výsledky své diplomové práce, kterou zpracovávala na téma Návrh webové prezentace z pohledu copywritera. Při obhajobě studentka zodpověděla položené otázky: V současné době firma Indecor prodává své zboží jen v kamenných prodejnách a webová prezentace má spíše informativní charakter. Jako podklad pro analýzu zákazníků jste však využila údaje z Google Analytics. Byli ve vaší analýze a případně jakým způsobem zahrnuti i klienti kamenných prodejen? V rámci práce jste připravila několik praktických návrhů na vylepšení dosavadní webové prezentace. Konzultovala jste, případně dala jste tyto návrhy k dispozici vedení společnosti Indecor? Pokud ano, budou tyto návrhy využity? V kap. 6 uvádíte, že sortiment vámi vybrané firmy byl rozdělen do několika kategorií a následně byla vybrána klíčová slova. Na základě čeho byly tyto kategorie i klíčová slova definovány? Použila jste nějakou konkrétní metodu? V kapitole 9 je uvedena tvorba reklamní kampaně, ale již tam nejsou výsledky, popř. nějaké závěry. Mohla byste ve stručnosti uvést, jaké měla kampaň výsledky, popř. jaká ponaučení je možné si z této kampaně vzít? Co všechno jste nastudovala před zpracováním Vaší diplomové práce? Zkoumala jste, jaká je účinnost reklamních kampaní a která je případně nejúčinnější? Na základě čeho jste navrhla Pinterest jako vhodnou síť pro další propagaci? Zjistila jste, jaké jsou její uživatelé a jak pokrývají cílovou skupinu zákazníků? Máte uvedeno, že cílem práce je "provést analýzu základních požadavků na tvorbu webové prezentace se zaměřením na obsah". Jaké jsou výsledky této analýzy? |
cze |
dc.identifier.stag |
33767 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |