Digitální knihovnaUPCE
 

Výběr vhodného CRM pro firmu

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá problematikou CRM. Vysvětluje podstatu CRM a přínosy zavedení pro firmu. Obsahuje monitoring existujících CRM s českou lokalizací a shrnuje jejich společné funkce a rozdíly. Jsou představeny metody vícekriteriálního rozhodování a pro potřeby bakalářské práce je představena firma, pro kterou je vybírán vhodný CRM. Na základě návrhu rozhodovacího problému je stanoven vhodný CRM pro firmu.

Rozsah stran

56 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Regionální a informační management

Studijní program

Systémové inženýrství a informatika

Signatura tištěné verze

D37900

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

customer relationship management, komunikace, firmy, zákazníci, kritéria, alternativy, vícekriteriální rozhodování, customer relationship management, communication, companies, customers, criterions, alternatives, multi-criterion decision

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced