Výběr vhodného CRM pro firmu
Bakalářská práceDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou CRM. Vysvětluje podstatu CRM a přínosy zavedení pro firmu. Obsahuje monitoring existujících CRM s českou lokalizací a shrnuje jejich společné funkce a rozdíly. Jsou představeny metody vícekriteriálního rozhodování a pro potřeby bakalářské práce je představena firma, pro kterou je vybírán vhodný CRM. Na základě návrhu rozhodovacího problému je stanoven vhodný CRM pro firmu.
Rozsah stran
56 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D37900
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
customer relationship management, komunikace, firmy, zákazníci, kritéria, alternativy, vícekriteriální rozhodování, customer relationship management, communication, companies, customers, criterions, alternatives, multi-criterion decision