Teorie a praxe inkluze v oblasti vzdělávání po roce 1989

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Šplíchalová, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:11:25Z
dc.date.available 2018-06-14T06:11:25Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-03-26
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70947
dc.description.abstract Studentka se bude zabývat vytvořením přehledové p ráce o inkluzivním vzdělávání. Práce bude zejména postavena na komparaci oficiálních pramenů. V úvodu práce se bude autorka věnovat základní terminologii, rozdílům mezi inkluzí a integrací a zainteresovaným stranám v inkluzivním vzdělávání. Další část bude věnována historickému vývoji inkluze, který bude autorka dělit do jednotlivých časových období od roku 1989 po současnost. V práci budou popsány i jednotlivé dokumenty vztahující se k inklu zivnímu vzdělávání. Celá práce bude zakončena kompletním přehledem, kde bude shrnuta legislativa vztahují cí se k inkluzivnímu vzdělávání a také názory odborníků a politiků na inkluzi. cze
dc.format 73 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cze
dc.subject integrace cze
dc.subject legislativa cze
dc.subject historie cze
dc.subject pedagogové cze
dc.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cze
dc.subject inclusion eng
dc.subject integration eng
dc.subject legislation eng
dc.subject history eng
dc.subject pedagogues eng
dc.subject pupils with specific educational needs eng
dc.title Teorie a praxe inkluze v oblasti vzdělávání po roce 1989 cze
dc.title.alternative Theory and practice of inclusion in the field of education after 1989 eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Šándorová, Zdenka
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to create an overview work focusing on the inclusive education. The thesis is mainly based on comparison of official sources. The introductory part contains a list of basic terminology, differences between inclusion and integration, and partiesinvolved in the inclusive education. The following part of the thesis concentrates on the historical development of inclusion. This part will be further divided into time periods starting 1989 until now. Particular documents connected to the inclusive education will be also described. In the final part of the thesis, a complete overview concluding the inclusive educatio n legislation will be found together with experts ' and politicians ' opinions on inclusion eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37494
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka přistoupila k obhajobě diplomové práce připravená Představila téma, členění práce a shrnula poznatky o vývoji inkluze .Odpověděla na všechny otázky členů komise, zdůvodnila připomínky oponentky. Obhajoba proběhla řádně. cze
dc.identifier.stag 34695
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet