dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Šplíchalová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:11:25Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:11:25Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-03-26 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70947 |
|
dc.description.abstract |
Studentka se bude zabývat vytvořením přehledové p
ráce o inkluzivním vzdělávání.
Práce
bude zejména postavena na komparaci oficiálních pramenů. V
úvodu práce se bude autorka
věnovat základní terminologii, rozdílům mezi inkluzí a integrací a
zainteresovaným stranám
v
inkluzivním vzdělávání. Další část bude věnována historickému vývoji inkluze, který bude
autorka dělit do jednotlivých časových období od roku 1989 po současnost. V
práci budou
popsány i jednotlivé dokumenty vztahující se k
inklu
zivnímu vzdělávání. Celá práce bude
zakončena
kompletním přehledem, kde bude shrnuta legislativa vztahují
cí se k
inkluzivnímu
vzdělávání
a také názory odborníků a politiků na inkluzi. |
cze |
dc.format |
73 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluze |
cze |
dc.subject |
integrace |
cze |
dc.subject |
legislativa |
cze |
dc.subject |
historie |
cze |
dc.subject |
pedagogové |
cze |
dc.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami |
cze |
dc.subject |
inclusion |
eng |
dc.subject |
integration |
eng |
dc.subject |
legislation |
eng |
dc.subject |
history |
eng |
dc.subject |
pedagogues |
eng |
dc.subject |
pupils with specific educational needs |
eng |
dc.title |
Teorie a praxe inkluze v oblasti vzdělávání po roce 1989 |
cze |
dc.title.alternative |
Theory and practice of inclusion in the field of education after 1989 |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to create an overview work focusing on the inclusive education. The
thesis is mainly based on comparison
of official sources. The introductory part contains a list
of basic terminology, differences between inclusion and integration, and partiesinvolved in
the inclusive education. The following part of the thesis concentrates on the historical
development of
inclusion. This part will be further divided into time periods starting 1989
until now. Particular documents connected to the inclusive education will be also described.
In the final part of the thesis, a complete overview concluding the inclusive educatio
n
legislation will be found together with experts
'
and politicians
'
opinions on inclusion |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37494 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě diplomové práce připravená Představila téma, členění práce a shrnula poznatky o vývoji inkluze .Odpověděla na všechny otázky členů komise, zdůvodnila připomínky oponentky. Obhajoba proběhla řádně. |
cze |
dc.identifier.stag |
34695 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |