dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Marková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:11:22Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:11:22Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-03-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70941 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vlivem ústavní výchovy na vzdělávání dítěte. Teoretická část v úvodu popisuje ústavní a ochrannou výchovu v České republice a charakteristiku dětského věku. Práce se dále zaměřuje na poruchy chování, zabývá se jejich charakteristikou, diagnostikou a v neposlední řadě osobností dítěte s poruchou chování. Nedílnou součástí teoretické části je edukační proces, motivace, její definice a teoretická východiska. Praktická část předkládá kvalitativní výzkum, kterého se zúčastnili děti a vychovatelé. |
cze |
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ústavní výchova |
cze |
dc.subject |
poruchy chování |
cze |
dc.subject |
motivace k učení |
cze |
dc.subject |
dětské domovy se školou |
cze |
dc.subject |
institutional education |
eng |
dc.subject |
behavioural disorders |
eng |
dc.subject |
motivation in education |
eng |
dc.subject |
children´s home school |
eng |
dc.title |
Vliv ústavní výchovy na vzdělávání dítěte |
cze |
dc.title.alternative |
Influence of institutional education on child education |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Myslivec, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the influence of institutional education on child education. The theoretical part explains the constitutional and protective education in the Czech Republic and the characteristics of childhood. The thesis also focuses on behavioural disorders, its characteristics, diagnostic and, last but not least, the personality of a child with behavioural disorder. The theoretical part describes the educational process, motivation, its definition and the theoretical basis of the issue. The practical part is based on a qualitative research in which children and educators participated. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37488 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila způsob zpracování tématu závěrečné práce, metodologii a cíle. Zodpověděla zadané otázky z posudků a zdůraznila závěry práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
34688 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |