Digitální knihovnaUPCE
 

Mobilní OpenGL ES aplikace

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

V této práci je nejprve popsán Operační systém Android a následně je popsáno OpenGL ES API pro práci s 2D a 3D grafikou. Jsou také vysvětleny důležité pojmy a popsány klíčové třídy a metody. Následně je realizována demonstrační aplikace pro Operační systém Android, která umožňuje vykreslit 2D a 3D objekty a využívá techniky pro práci s texturami, světelnými zdroji, kamerou a animacemi.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D38354

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Java, OpenGL ES, Android, mobilní aplikace, 2D/3D grafika, Java, OpenGL ES, Android, mobile application, graphics, 3D object

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced