Mobilní OpenGL ES aplikace
Bakalářská práceOtevřený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V této práci je nejprve popsán Operační systém Android a následně je popsáno OpenGL ES API pro práci s 2D a 3D grafikou. Jsou také vysvětleny důležité pojmy a popsány klíčové třídy a metody. Následně je realizována demonstrační aplikace pro Operační systém Android, která umožňuje vykreslit 2D a 3D objekty a využívá techniky pro práci s texturami, světelnými zdroji, kamerou a animacemi.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D38354
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Java, OpenGL ES, Android, mobilní aplikace, 2D/3D grafika, Java, OpenGL ES, Android, mobile application, graphics, 3D object