Implementace arkádové hry

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brožek, Josef
dc.contributor.author Veselý, Dominik
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:09:32Z
dc.date.available 2018-06-14T06:09:32Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-05-11
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70862
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tvorbou počítačové hry Bomberman pro více hráčů po síti LAN. V úvodu práce je představena samotná hra a její historie. Následně je popsán herní engine Unity, ve kterém byla hra vytvořena. Nakonec je podrobně vysvětlena implementace hlavních prvků ve hře. cze
dc.format 53 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject 3D počítačové hry cze
dc.subject hry po síti LAN cze
dc.subject arkádové hry cze
dc.subject hry v Unity cze
dc.subject Bomberman cze
dc.subject 3D computer games eng
dc.subject games through LAN network eng
dc.subject arcade games eng
dc.subject games in Unity eng
dc.subject Bomberman eng
dc.title Implementace arkádové hry cze
dc.title.alternative The Arcade Implementation eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis is about creating of the computer game called Bomberman for more players through LAN network. At the beginning of my thesis is introduced the game and its history. Than is described the game engine called Unity, in which the game was created. Finally, there is mentioned the implementation of the main game elements in detail. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D38348
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Součástí práce je vytvoření 3D hry inspirované titulem Bomber man. V práci je nastíněna problematika vývoje počítačových her, použitých postupů a paradigmat. V praktické části je vytvořen vlastní software - zmíněná hra, který je implementován v herním enginu Unity3D. Pro tvorbu programové obsluhy je použit programovací jazky C#. Komise po prověření práce v systému IS STAG ustanovila, že se nejedná o plagiát. cze
dc.identifier.stag 32696
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet