Sponzoring sportovních týmů podnikatelskými subjekty

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zahrádka, Jaromír
dc.contributor.author Třináctý, Jakub
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:00:25Z
dc.date.available 2018-06-14T06:00:25Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-04-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70642
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu hospodaření sportovního klubu, který využívá sponzorských příspěvků, analýzu vlivu sponzoringu na hospodaření podnikatelského subjektu a popsání možností realizace sponzorství sportu. Práce se dělí do sedmi hlavních částí. První tři části jsou orientovány na teorii. Zabývají se problematikou sponzorství obecně, především sportovního sponzoringu a hospodařením sportovních klubů. Zbývající části jsou věnovány sledovaným organizacím. Nechybí zde analýza hospodaření klubu v sezóně 2015/2016, vysvětlení vlivu sponzorství pro jednotlivé subjekty a také vyhodnocení, doporučení a závěry plynoucí z této práce. cze
dc.format 60 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzorství cze
dc.subject sportovní sponzoring cze
dc.subject analýza hospodaření cze
dc.subject sportovní kluby cze
dc.subject sponsorship eng
dc.subject sport sponsorship eng
dc.subject sport clubs eng
dc.subject economic analysis eng
dc.title Sponzoring sportovních týmů podnikatelskými subjekty cze
dc.title.alternative Funding of sport clubs by bussiness companies eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2018-05-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on a topic of analysis of sports club management which uses sponsorship contributions, analysis of the influence of sponsorship on management of a company and description of options for realisation of sponsorships in sports. The thesis is divided in seven main sections. The first three chapters are orientated on a theory of issues with sponsorships in general, primarily sponsorships in sports and management of sports clubs. Remaining sections are dedicated to selected organisations, including analysis of a club management in season 2015/2016, explanation of the influence of sponsorship at individual subjects and also containing evaluation, recommendations and conclusions. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D37961
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi se svojí bakalářskou prací s názvem Sponzoring sportovních klubů podnikatelskými subjekty. Cílem práce je popsat, jak lze realizovat sponzoring sportovních klubů podnikatelskými subjekty, analyzovat jak se sponzoring sportu projevuje v hospodaření vybrané firmy (firem), analyzovat hospodaření vybraného sportovního klubu, který využívá sponzorských příspěvků. Studentovi byly položeny následující otázky:1. Mohl by HBC AUTOSKLO - H.A.K.~ Pardubice mít jinou právní formu, než je spolek (občanské sdružení)? Jaké ekonomické výhody a nevýhody by měla změna klubu na některou jinou právní formu? cze
dc.identifier.stag 34487
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet