dc.contributor.advisor |
Zahrádka, Jaromír |
|
dc.contributor.author |
Třináctý, Jakub |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:00:25Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:00:25Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-04-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70642 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu hospodaření sportovního klubu, který využívá sponzorských příspěvků, analýzu vlivu sponzoringu na hospodaření podnikatelského subjektu a popsání možností realizace sponzorství sportu. Práce se dělí do sedmi hlavních částí. První tři části jsou orientovány na teorii. Zabývají se problematikou sponzorství obecně, především sportovního sponzoringu a hospodařením sportovních klubů. Zbývající části jsou věnovány sledovaným organizacím. Nechybí zde analýza hospodaření klubu v sezóně 2015/2016, vysvětlení vlivu sponzorství pro jednotlivé subjekty a také vyhodnocení, doporučení a závěry plynoucí z této práce. |
cze |
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sponzorství |
cze |
dc.subject |
sportovní sponzoring |
cze |
dc.subject |
analýza hospodaření |
cze |
dc.subject |
sportovní kluby |
cze |
dc.subject |
sponsorship |
eng |
dc.subject |
sport sponsorship |
eng |
dc.subject |
sport clubs |
eng |
dc.subject |
economic analysis |
eng |
dc.title |
Sponzoring sportovních týmů podnikatelskými subjekty |
cze |
dc.title.alternative |
Funding of sport clubs by bussiness companies |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2018-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on a topic of analysis of sports club management which uses sponsorship contributions, analysis of the influence of sponsorship on management of a company and description of options for realisation of sponsorships in sports. The thesis is divided in seven main sections. The first three chapters are orientated on a theory of issues with sponsorships in general, primarily sponsorships in sports and management of sports clubs. Remaining sections are dedicated to selected organisations, including analysis of a club management in season 2015/2016, explanation of the influence of sponsorship at individual subjects and also containing evaluation, recommendations and conclusions. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D37961 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi se svojí bakalářskou prací s názvem Sponzoring sportovních klubů podnikatelskými subjekty. Cílem práce je popsat, jak lze realizovat sponzoring sportovních klubů podnikatelskými subjekty, analyzovat jak se sponzoring sportu projevuje v hospodaření vybrané firmy (firem), analyzovat hospodaření vybraného sportovního klubu, který využívá sponzorských příspěvků. Studentovi byly položeny následující otázky:1. Mohl by HBC AUTOSKLO - H.A.K.~ Pardubice mít jinou právní formu, než je spolek (občanské sdružení)? Jaké ekonomické výhody a nevýhody by měla změna klubu na některou jinou právní formu? |
cze |
dc.identifier.stag |
34487 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |