Pronunciation in teaching English: Focus on word stress

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Langrová, Alena
dc.date.accessioned 2018-03-22T12:18:43Z
dc.date.available 2018-03-22T12:18:43Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2017-11-23
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70484
dc.description.abstract The bachelor's thesis deals with teaching English pronunciation with focus on word stress. It starts with the theoretical part which mainly describes the importance of teaching word stress, teaching methods, teachers' feedback on learners' word stress and teachers as pronunciation models. The practical part consists of research which was conducted with a help of observations and interviews. The aim of the practical part is to ascertain whether teachers involve activities focused on word stress into teaching, how often these activities happen, whether learners are provided with appropriate feedback on their word stress and lastly, whether teachers are proper pronunciation models for their learners in terms of word stress. eng
dc.format 58 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject pronunciation eng
dc.subject word stress eng
dc.subject teachers eng
dc.subject learners eng
dc.subject výslovnost cze
dc.subject slovní přízvuk cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject žáci cze
dc.title Pronunciation in teaching English: Focus on word stress eng
dc.title.alternative Výslovnost ve výuce angličtiny se zaměřením na slovní přízvuk cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2018-02-07
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá vyučováním výslovnosti v anglickém jazyce se zaměřením na slovní přízvuk. Teoretická část se z větší části zabývá vyučováním slovního přízvuku, vyučovacími metodami, zpětnou vazbou učitelů na slovní přízvuk žáků a učitelem jako výslovnostní model. Praktická část se skládá z výzkumu, který byl zhotoven za pomocí pozorování a rozhovorů. Cílem praktické části je zjistit, zda a v jakém rozsahu učitelé zařazují do vyučování aktivity cílené na slovní přízvuk, jestli poskytují žákům relevantní zpětnou vazbu na slovní přízvuk a zda jsou pro své žáky správným výslovnostním modelem z hlediska slovního přízvuku. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37416
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 34285
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet