Utváření spotřebitelské sítě a konzumní jednání ve východních Čechách v druhé polovině 20. století

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hanulík, Vladan
dc.contributor.author Šikl, Miloslav
dc.date.accessioned 2018-03-22T12:15:21Z
dc.date.available 2018-03-22T12:15:21Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2017-11-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/70419
dc.description.abstract V následující diplomové práci se pokouším zjistit, jaké bylo spotřební jednání obyvatel východních Čech ve druhé polovině dvacátého století. Hlavním cílem bylo stanovit, jaké měl možnosti dobový zákazník, jaký byl přístup obsluhy v obchodech, a hlavně odhalit, jestli byla v regionu dostatečná obchodní síť. Dále bylo důležité prozkoumat, jak se měnil samotný vývoj konzumního jednání v průběhu celého zkoumaného období. Pro práci byl zásadní především výzkum v podobě ústních rozhovorů, dále tištěné a písemné prameny. cze
dc.format 185 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject dějiny cze
dc.subject 20. století cze
dc.subject spotřebitelé cze
dc.subject konzumerismus cze
dc.subject prodavačky cze
dc.subject nakupování cze
dc.subject obchodní domy cze
dc.subject východní Čechy cze
dc.subject rozhovory cze
dc.subject history eng
dc.subject 20th century eng
dc.subject consumers eng
dc.subject consumerism eng
dc.subject shop assistants eng
dc.subject shopping eng
dc.subject department stores eng
dc.subject eastern Bohemia eng
dc.subject interview eng
dc.title Utváření spotřebitelské sítě a konzumní jednání ve východních Čechách v druhé polovině 20. století cze
dc.title.alternative The Creation of Consumer Networks and Consumer Behaviour in Eastern Bohemia in the Second Half of the 20th Century eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Jiránek, Tomáš
dc.date.accepted 2018-02-05
dc.description.abstract-translated This diploma thesis attempts to deal with consumer behaviour of the inhabitants of eastern Bohemia in the second half of the twentieth century. The main target was to find out what options the customer in the century had, how stores took care of thein costumers and last but not least if the commercial network was sufficient. It was also important to expore how the development of consumer behaviour itself changed throughout the period under rewiew. For my diploma thesis was pricnipal the research in the way of personal interviews also printed and written sources. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Kulturní dějiny: Soudobé dějiny cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37411
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.description.defence 1. Přestavení práce autorem. 2. Seznámení s posudky. 3. Rozprava. Vnímání západního zboží v kinematografii ČSSR. Proměna čsl. společnosti v 50. letech po vzniku prvních nákupních domů. Tvorba vzorku narátorů a teoretické aspekty orální historie. cze
dc.identifier.stag 32551
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet