dc.contributor.advisor |
Hanulík, Vladan |
|
dc.contributor.author |
Šikl, Miloslav
|
|
dc.date.accessioned |
2018-03-22T12:15:21Z |
|
dc.date.available |
2018-03-22T12:15:21Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2017-11-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70419 |
|
dc.description.abstract |
V následující diplomové práci se pokouším zjistit, jaké bylo spotřební jednání obyvatel východních Čech ve druhé polovině dvacátého století. Hlavním cílem bylo stanovit, jaké měl možnosti dobový zákazník, jaký byl přístup obsluhy v obchodech, a hlavně odhalit, jestli byla v regionu dostatečná obchodní síť. Dále bylo důležité prozkoumat, jak se měnil samotný vývoj konzumního jednání v průběhu celého zkoumaného období. Pro práci byl zásadní především výzkum v podobě ústních rozhovorů, dále tištěné a písemné prameny. |
cze |
dc.format |
185 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dějiny |
cze |
dc.subject |
20. století |
cze |
dc.subject |
spotřebitelé |
cze |
dc.subject |
konzumerismus |
cze |
dc.subject |
prodavačky |
cze |
dc.subject |
nakupování |
cze |
dc.subject |
obchodní domy |
cze |
dc.subject |
východní Čechy |
cze |
dc.subject |
rozhovory |
cze |
dc.subject |
history |
eng |
dc.subject |
20th century |
eng |
dc.subject |
consumers |
eng |
dc.subject |
consumerism |
eng |
dc.subject |
shop assistants |
eng |
dc.subject |
shopping |
eng |
dc.subject |
department stores |
eng |
dc.subject |
eastern Bohemia |
eng |
dc.subject |
interview |
eng |
dc.title |
Utváření spotřebitelské sítě a konzumní jednání ve východních Čechách v druhé polovině 20. století |
cze |
dc.title.alternative |
The Creation of Consumer Networks and Consumer Behaviour in Eastern Bohemia in the Second Half of the 20th Century |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jiránek, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2018-02-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis attempts to deal with consumer behaviour of the inhabitants of eastern Bohemia in the second half of the twentieth century. The main target was to find out what options the customer in the century had, how stores took care of thein costumers and last but not least if the commercial network was sufficient. It was also important to expore how the development of consumer behaviour itself changed throughout the period under rewiew. For my diploma thesis was pricnipal the research in the way of personal interviews also printed and written sources. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Kulturní dějiny: Soudobé dějiny |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37411 |
|
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.defence |
1. Přestavení práce autorem. 2. Seznámení s posudky. 3. Rozprava. Vnímání západního zboží v kinematografii ČSSR. Proměna čsl. společnosti v 50. letech po vzniku prvních nákupních domů. Tvorba vzorku narátorů a teoretické aspekty orální historie. |
cze |
dc.identifier.stag |
32551 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |