Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Čegan, Lukáš
|
cze |
dc.date.accessioned |
2018-02-27T03:19:35Z |
|
dc.date.available |
2018-02-27T03:19:35Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
eng |
dc.identifier.issn |
1936-6612 |
eng |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/70120 |
|
dc.description.abstract |
Interactive visualization tools offer important support for understanding the scope and depth of the data set in various areas of human exploration. In this paper we present a new approach to visualize the use of external resources in the educational process. The proposed solution is based on real student monitoring, data analyzing, evaluating, and a new type of heat map constructing. The technical part of the proposed solution consists of a proprietary extension of web browser Chrome and external data storage. The new type of heat maps provide teachers a visual tool through which it is possible to simply display the range of additional information, which the student must obtain from other sources when learning the course. |
eng |
dc.format |
p. 3893-3896 |
eng |
dc.language.iso |
eng |
eng |
dc.relation.ispartof |
Advanced Science Letters, volume 23, issue: 5 |
eng |
dc.rights |
Práce není přístupná |
eng |
dc.subject |
E-learning |
eng |
dc.subject |
Educational process |
eng |
dc.subject |
Evaluation |
eng |
dc.subject |
Heat map |
eng |
dc.subject |
E-learning |
cze |
dc.subject |
výukový proces |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
teplotní mapa |
cze |
dc.title |
Visualization of external resource usage via new type of heat map |
eng |
dc.title.alternative |
Vizualizace využití externích zdrojů pomocí nového typu teplotní mapy |
cze |
dc.type |
article |
eng |
dc.description.abstract-translated |
Interaktivní vizualizační nástroje nabízejí důležitou podporu pro pochopení rozsahu a hloubky datového souboru v různých oblastech lidského průzkumu. V tomto příspěvku uvádíme nový přístup k vizualizaci využití externích zdrojů ve vzdělávacím procesu. Navrhované řešení je založeno na skutečném monitorování studenta, analýze dat, vyhodnocení a nové konstrukci teplotní mapy. Technická část navrhovaného řešení se skládá z vlastního rozšíření prohlížeče Chrome a externího ukládání dat. Nový typ teplotní mapy poskytuje učitelům vizuální nástroj, pomocí něhož je možné jednoduše zobrazit rozsah externích informací, které musí student získat z jiných zdrojů při výuce v rámci kurzu. |
cze |
dc.peerreviewed |
yes |
eng |
dc.publicationstatus |
postprint |
eng |
dc.identifier.doi |
10.1166/asl.2017.8319 |
eng |
dc.identifier.scopus |
2-s2.0-85023758527 |
|
dc.identifier.scopus |
2-s2.0-85023758527 |
|
dc.identifier.obd |
39880532 |
eng |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|