Transport services in the NUTS 3 regions, provided by own bus operator

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Šustr, Martin cze
dc.contributor.author Viskup, Pavel cze
dc.date.accessioned 2018-02-27T02:55:00Z
dc.date.available 2018-02-27T02:55:00Z
dc.date.issued 2017 eng
dc.identifier.issn 1822-296X eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/69924
dc.description.abstract Before 1989 was transport services provided by state bus company. After the Velvet Revolution, this bus company was privatized. Although the transport service was still necessary. Nowadays the basic transport services are ordered by regional authorities. In this systems are problems related with operating company. The aim for the regional authority is a tender with the cheapest winner. The lowest price is related to the drivers wages, technical condition of vehicles, etc. Thanks to these problems, the establishing of own transport company is an absolutely logic. This paper shows the possibilities of transport company establishment. eng
dc.format p. 212-217 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Kaunas University of Technology eng
dc.relation.ispartof Transport Means : proceedings of the international scientific conference eng
dc.rights pouze v rámci univerzity eng
dc.subject basic transport services eng
dc.subject bus transport company eng
dc.subject integrated transport system eng
dc.subject synergy eng
dc.subject základní dopravní obslužnost cze
dc.subject autobusový dopravce cze
dc.subject integrovaný dopravní systém cze
dc.subject synergie cze
dc.title Transport services in the NUTS 3 regions, provided by own bus operator eng
dc.title.alternative Vznik vlastního autobusového dopravce pro dopravní obslužnost kraje cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Dříve byla veřejná autobusová doprava zajišťována státními podniky. Po politických změnách, po roce 1989, byly tyto podniky privatizovány a staly se soukromými. Stále zůstával požadavek na zajišťování dopravní obslužnosti. Dnes si kraje na svém území zajišťují celý systém za podpory operátora integrovaného dopravního systému. Vznikají problémy mezi krajem dopravcem a řidiči dopravce. Kraj soutěží co nejnižší cenu, dopravní podniky jdou pod svou cenu a na konci jsou odbory za řidiče. Vzhledem ke všem těmto komplikacím je logické zvažovat vytvoření vlastního dopravního podniku. Následující článek poukazuje na aspekty celého problému. cze
dc.event 21st International Scientific Conference TRANSPORT MEANS 2017 (20.09.2017 - 22.09.2017, Juodkrantė) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85045253051
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85045253051
dc.identifier.obd 39879033 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet