Platform Allocation to Trains for Prague Main Staion

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Akyol, Emine cze
dc.contributor.author Bulíček, Josef cze
dc.contributor.author Sarac, Tugba cze
dc.date.accessioned 2018-02-27T02:53:37Z
dc.date.available 2018-02-27T02:53:37Z
dc.date.issued 2017 eng
dc.identifier.issn 1822-296X eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/69913
dc.description.abstract In this study, we deal with a version of train platforming problem for Prague Main Station. We propose an assignment model to allocate platform tracks to trains with regard to the train timetable and operational restrictions of station. If a train departs late from the scheduled time, a delay is occurred. Delays are caused by possible conflicts. The objective of the model is to minimize the total weighted delay of trains. After solving the problem, if the objective function value is equal to zero, it means that the timetable is evaluated as robust. Total elimination of conflicts is basic presumption for quality operation in practice. To show efficiency of model implemented in GAMS, they are tested on the base of data related to the Prague main railway station. Computational results of models are presented and discussed. eng
dc.format p. 904-912 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Kaunas University of Technology eng
dc.relation.ispartof Transport Means : proceedings of the international scientific conference eng
dc.rights pouze v rámci univerzity eng
dc.subject mixed integer linear programming model eng
dc.subject platform track assignment eng
dc.subject railway infrastructure capacity eng
dc.subject railway optimization models eng
dc.subject smíšený celočíselný model lineárního programování cze
dc.subject přidělování dopravních kolejí cze
dc.subject kapacity železniční infrastruktury cze
dc.subject železniční optimalizační modely cze
dc.title Platform Allocation to Trains for Prague Main Staion eng
dc.title.alternative Přidělování nástupišť vlakům v Praze hl.n. cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Studie je zaměřena na přidělování nástupišť vlakům v Praze hl.n. Je navržen přiřazovací model pro přidělování dopravních kolejí s nástupištní hranou podle jízdního řádu a provozní podmínky stanice. Pokud vlak odjede déle než ve stanovený čas, vzniká zpoždění. Zpoždění jsou způsobena případnými konflikty. Účelovou funkcí modelu je minimalizace váženého zpoždění vlaků. Pokud je hodnota účelové funkce nulová, jízdní řád je možné považovat za stabilní (spolehlivý). Celková eliminace konfliktů v jízdním řádu je předpokladem kvalitního provozu v praxi. Model je implementován v GAMS, data se vztahují k železniční stanici Praha hl.n. Výsledky modelu jsou prezentovány a diskutovány. cze
dc.event 21st International Scientific Conference TRANSPORT MEANS 2017 (20.09.2017 - 22.09.2017, Juodkrantė) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85045234453
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85045234453
dc.identifier.obd 39878949 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet