Digitální knihovnaUPCE
 

Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2018

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou assetů především vizuálního charakteru, které lze využít pro tvorbu počítačové hry v herním enginu Unity. Práce nejdříve představí použitý profesionální software a dále čtenáři vysvětlí principy a techniky tvorby obsahu pro počítačové hry a s nimi spojené pojmy, přičemž důraz je kladen také na šetření výpočetního výkonu. Nakonec je práce věnována praktické tvorbě herních assetů.

Rozsah stran

60 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D37253

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

assety, prefab, herní engine, počítačová grafika, optimalizace, assets, prefab, game engine, computer graphics, optimization

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced