Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D
Bakalářská práceOtevřený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou assetů především vizuálního charakteru, které lze využít pro tvorbu počítačové hry v herním enginu Unity. Práce nejdříve představí použitý profesionální software a dále čtenáři vysvětlí principy a techniky tvorby obsahu pro počítačové hry a s nimi spojené pojmy, přičemž důraz je kladen také na šetření výpočetního výkonu. Nakonec je práce věnována praktické tvorbě herních assetů.
Rozsah stran
60 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D37253
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
assety, prefab, herní engine, počítačová grafika, optimalizace, assets, prefab, game engine, computer graphics, optimization