Digitální knihovnaUPCE
 

Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

První část práce zahrnuje seznámení s metodou měření oční kamerou (eye-tracking), popisuje její historii, principy a odvětví, kde se tato metoda využívá. Teoretická část se také věnuje tématu zraku a jeho zákonitostí, na nichž je metoda měření oční kamerou založena. Praktická část pak popisuje uskutečněné měření na vybraném vzorku stránek časopisu obsahujících inzerci, s cílem zjistit do jaké míry je inzerce v časopisech vnímána a zároveň odhalit nejzásadnější prvky, ať už grafické nebo obsahové, které tuto míru mohou ovlivnit.

Rozsah stran

73 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Polygrafie

Studijní program

Polygrafie

Signatura tištěné verze

D37315

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

oční kamera, reklama v časopisu, výzkum, vnímání reklamy, eye-tracking, magazine advertisement, research of advertising perception

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced