Digitální knihovnaUPCE
 

Zvyšování hodnoty pro zákazníky prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2017

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá problematikou zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. Na základě rešerší prací různých autorů je definována hodnota pro zákazníka a jsou vymezeny dimenze a atributy hodnoty pro zákazníka. Dále se práce zaměřuje na nehmotné užitky (služby, vztahy a reputace) v rámci hodnoty pro zákazníka. Praktická část obsahuje postup a výsledky kvalitativního výzkumu vnímání důležitosti a skutečné úrovně jednotlivých složek nehmotných užitků manažery vybraného chemického podniku.

Rozsah stran

61 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D36801

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

hodnota pro zákazníka, nehmotné užitky, služby, vztahy, reputace, customer value, intangible assets, services, relationships, reputation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced