dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
|
dc.contributor.author |
Černíková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:26:01Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:26:01Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-07-07 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69462 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. Na základě rešerší prací různých autorů je definována hodnota pro zákazníka a jsou vymezeny dimenze a atributy hodnoty pro zákazníka. Dále se práce zaměřuje na nehmotné užitky (služby, vztahy a reputace) v rámci hodnoty pro zákazníka. Praktická část obsahuje postup a výsledky kvalitativního výzkumu vnímání důležitosti a skutečné úrovně jednotlivých složek nehmotných užitků manažery vybraného chemického podniku. |
cze |
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
nehmotné užitky |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
vztahy |
cze |
dc.subject |
reputace |
cze |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
intangible assets |
eng |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
relationships |
eng |
dc.subject |
reputation |
eng |
dc.title |
Zvyšování hodnoty pro zákazníky prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu |
cze |
dc.title.alternative |
Increasing customer value through intangible assets in the chemical industry |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-08-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with Increasing customer value through intangible assets in the chemical industry. The theoretical part is split into two chapters. The customer value is defined on the basis of researches of various authors' works, and also dimensions and attributes of customer value are delimited. Furthermore, the thesis focuses on intangible benefits (services, relationships and reputation) within the value for the customer. The practical part contains the procedure and the results of the qualitative research of the perception of the importance and the real level of the individual components of the intangible benefits by the managers of the selected chemical company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36801 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Proč byly zvoleny různě velké postojové škály pro hodnocení důležitosti a skutečné úrovně hodnoty pro zákazníka? Na které služby by se měl podnik zaměřit při zvyšování hodnoty pro zákazníka?
Studentka otázky odpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
33145 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |