dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
|
dc.contributor.author |
Fialová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:25:58Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:25:58Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-07-07 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69458 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce je zaměřena na problematiku značky, a to konkrétně v chemickém průmyslu. Na základě rešerše odborné literatury je definován pojem značka a její atributy. Dále je vymezen pojem hodnota značky a způsoby jejího stanovení, stejně jako význam značky pro podnik, ale i pro zákazníka. Další část práce se věnuje různým strategiím, které lze využít při řízení a budování značek. Praktická část bakalářské práce navazuje na zpracovanou rešerši a uvádí výsledky výzkumu. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak se v podniku oproti teorii liší práce se značkou. Získané informace z výzkumu jsou v praktické části zanalyzovány a zhodnoceny a na jejich základě jsou navrhnuta zlepšující doporučení. |
cze |
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značky |
cze |
dc.subject |
hodnota značky |
cze |
dc.subject |
význam značky |
cze |
dc.subject |
brand management |
cze |
dc.subject |
řízení značky |
cze |
dc.subject |
budování značky |
cze |
dc.subject |
výrobce hnojiv |
cze |
dc.subject |
brand |
eng |
dc.subject |
brand equity |
eng |
dc.subject |
brand value |
eng |
dc.subject |
brand management |
eng |
dc.subject |
brand building |
eng |
dc.subject |
fertilizer manufacturer |
eng |
dc.title |
Značka v chemickém průmyslu a její budování |
cze |
dc.title.alternative |
Brand in chemical industry and branbuilding |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-08-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the issue of the brand, namely in the chemical industry. Based on a literature research, the term "brand" and it´s attributes are defined.. The concept of brand value and its determination and also the importance of the brand for the company as well as for the customer are also defined. The next part deals with various strategies that can be used in brand management and brand building.
The practical part of the bachelor thesis follows up on the theoretical part and presents the results of the research. The aim of the research was to find out how the work with the brand in the business differs from the theory. The information obtained from the research is analyzed and evaluated in the practical part, and suggestions for improvement based on this analysis are proposed. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36800 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Proč některé značky mají slogany a jiné nemají? Navrhovala jste některé slogany? Dávala jste jim tipy? Doporučuje odborná literatura slogany ke všem značkám? Zjišťovala jste proč mají uváděno tolik produktů najednou na svých internetových stránkách? Studentka zodpověděla všechny otázky. |
cze |
dc.identifier.stag |
33138 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |