Značka v chemickém průmyslu a její budování

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Fialová, Eliška
dc.date.accessioned 2017-09-19T08:25:58Z
dc.date.available 2017-09-19T08:25:58Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-07-07
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69458
dc.description.abstract Bakalářské práce je zaměřena na problematiku značky, a to konkrétně v chemickém průmyslu. Na základě rešerše odborné literatury je definován pojem značka a její atributy. Dále je vymezen pojem hodnota značky a způsoby jejího stanovení, stejně jako význam značky pro podnik, ale i pro zákazníka. Další část práce se věnuje různým strategiím, které lze využít při řízení a budování značek. Praktická část bakalářské práce navazuje na zpracovanou rešerši a uvádí výsledky výzkumu. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak se v podniku oproti teorii liší práce se značkou. Získané informace z výzkumu jsou v praktické části zanalyzovány a zhodnoceny a na jejich základě jsou navrhnuta zlepšující doporučení. cze
dc.format 71 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject značky cze
dc.subject hodnota značky cze
dc.subject význam značky cze
dc.subject brand management cze
dc.subject řízení značky cze
dc.subject budování značky cze
dc.subject výrobce hnojiv cze
dc.subject brand eng
dc.subject brand equity eng
dc.subject brand value eng
dc.subject brand management eng
dc.subject brand building eng
dc.subject fertilizer manufacturer eng
dc.title Značka v chemickém průmyslu a její budování cze
dc.title.alternative Brand in chemical industry and branbuilding eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2017-08-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the issue of the brand, namely in the chemical industry. Based on a literature research, the term "brand" and it´s attributes are defined.. The concept of brand value and its determination and also the importance of the brand for the company as well as for the customer are also defined. The next part deals with various strategies that can be used in brand management and brand building. The practical part of the bachelor thesis follows up on the theoretical part and presents the results of the research. The aim of the research was to find out how the work with the brand in the business differs from the theory. The information obtained from the research is analyzed and evaluated in the practical part, and suggestions for improvement based on this analysis are proposed. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D36800
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Proč některé značky mají slogany a jiné nemají? Navrhovala jste některé slogany? Dávala jste jim tipy? Doporučuje odborná literatura slogany ke všem značkám? Zjišťovala jste proč mají uváděno tolik produktů najednou na svých internetových stránkách? Studentka zodpověděla všechny otázky. cze
dc.identifier.stag 33138
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet