dc.contributor.advisor |
Vlčková, Vladimíra |
|
dc.contributor.author |
Balcarová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:25:58Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:25:58Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-07-07 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69457 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá výzkumem služeb, poskytovaných zákazníkům. V teoretické části je zpracována rešerše zaměřená na současné pojetí služeb zákazníkům a na jejich specifika na B2B trhu. Dále se věnuje úrovni služeb poskytovaných zákazníkům, atributům a ukazatelům kvality služeb a úloze outsourcingu. Praktická část popisuje a analyzuje služby poskytované zákazníkům jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky z pohledu SBU Barviva a pigmenty v podniku Synthesia, a.s. |
cze |
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
služby zákazníkům |
cze |
dc.subject |
vlastnosti služeb |
cze |
dc.subject |
úroveň služeb |
cze |
dc.subject |
kvalita služeb |
cze |
dc.subject |
rozsah služeb |
cze |
dc.subject |
služby na B2B trhu |
cze |
dc.subject |
outsourcing |
cze |
dc.subject |
pigmenty a barviva |
cze |
dc.subject |
customer services |
eng |
dc.subject |
properties of services |
eng |
dc.subject |
levels of services |
eng |
dc.subject |
quality of services |
eng |
dc.subject |
scope of services |
eng |
dc.subject |
services in the B2B market |
eng |
dc.subject |
outsourcing |
eng |
dc.subject |
pigments and dyes |
eng |
dc.title |
Služby jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky na B2B trhu chemického průmyslu |
cze |
dc.title.alternative |
Services as a tool to increase value for customers in the B2B market of chemical industry |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-08-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the research of services provided to customers. In the theoretical part, the research focuses on the current concept of customer services and their specifics in the B2B market are elaborated. It also describes the level of customer service, the attributes and indicators of service quality and the role of outsourcing. The practical part describes and analyses services provided to customers as a tool for increasing the value for customers. The research was carried out in SBU Dyes and pigments department of the company Synthesia, a.s. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36796 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Co konkrétně a v jaké podobě ve firmě zjišťují spokojenost ve službách? Koho jste se ptala na spokojenost ve službách? V čem spočívá konkurenční výhoda ve službách? Jak se liší konkurence v zahraničí a na domácím trhu a jak se liší u pigmentů a barviv? Studentka zodpověděla všechny otázky. |
cze |
dc.identifier.stag |
33127 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |