Digitální knihovnaUPCE
 

Služby jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky na B2B trhu chemického průmyslu

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2017

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá výzkumem služeb, poskytovaných zákazníkům. V teoretické části je zpracována rešerše zaměřená na současné pojetí služeb zákazníkům a na jejich specifika na B2B trhu. Dále se věnuje úrovni služeb poskytovaných zákazníkům, atributům a ukazatelům kvality služeb a úloze outsourcingu. Praktická část popisuje a analyzuje služby poskytované zákazníkům jako nástroj zvyšování hodnoty pro zákazníky z pohledu SBU Barviva a pigmenty v podniku Synthesia, a.s.

Rozsah stran

67 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D36796

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

služby zákazníkům, vlastnosti služeb, úroveň služeb, kvalita služeb, rozsah služeb, služby na B2B trhu, outsourcing, pigmenty a barviva, customer services, properties of services, levels of services, quality of services, scope of services, services in the B2B market, outsourcing, pigments and dyes

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced