dc.contributor.advisor |
Synková, Hana |
|
dc.contributor.author |
Randáková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:24:17Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:24:17Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69336 |
|
dc.description.abstract |
Práce je kvalitativní sondou do prostředí soukromých škol vnikajících z iniciativy rodičů. Cílem práce je zjistit proč tyto školy vnikají, jaké to jsou školy a jakým způsobem se vymezují vůči jiným vzdělávacím zařízením. Práce vychází ze zúčastněného pozorování a analýzy prostředí soukromé školy zajišťující základní vzdělávání. Autorka popisuje proces vniku této školy. Ukazuje, jak se tato škola legitimizovala a s jakými problémy se potýkala v rámci své institucionalizace. Věnuje se své vlastní pozici během výzkumu a také reflektuje diskurzivní prostředí této školy. |
cze |
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
soukromé školy |
cze |
dc.subject |
rodičovské iniciativy |
cze |
dc.subject |
institucionalizace |
cze |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
private schools |
eng |
dc.subject |
parental initiative |
eng |
dc.subject |
institutionalization |
eng |
dc.title |
"Jsme jiná škola" - vytváření cílů a obsahů vzdělávání na základních školách |
cze |
dc.title.alternative |
"We Are a Different School" - Creation of Goals and Content of Education in Elementary Schools |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Andrš, Zbyněk |
|
dc.date.accepted |
2017-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The paper presents a qualitative study of a private schools' domain which is founded by parental activity. The aim of this paper is to find out why such schools arise and what strategies they use to delimit themselves against other schooling facilities. The paper is based on the analysis of fieldwork and participatory observation conducted within a private elementary school. The author describes the process of creating this school and shows the process of legitimization and institutionalization of this school, taking into account her own position within the field and reflects discursive domain within. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37199 |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Autorka práce vyslechla posudky a uspokojivě vysvětlila kontext citací použitých v práci. |
cze |
dc.identifier.stag |
30804 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |