Individual Learning Plan for Teaching English to Learners with Dyslexia

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Laslettová, Anna
dc.date.accessioned 2017-09-19T08:23:42Z
dc.date.available 2017-09-19T08:23:42Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-06-27
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69304
dc.description.abstract The bachelor thesis is focused on the creation and use of the Individual Learning Plan for the teaching English to a learner with dyslexia. The thesis is divided into two parts. Problems of dyslexia, its definitions, history and research, approaches and methods to overcome it, are analysed in the theoretical part which ends with the main focus on the Curriculum and the documents belonging to it in the connection with the Individual Learning Plan. The second part of the bachelor thesis is focused on the practical possibilities in use of the Individual Learning Plan in the real school environment. The aim is to ascertain if the backup given to both, the learner and the teacher is sufficient and what is the real function of the Individual Learning Plan in practice. eng
dc.format 73 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject dyslexie cze
dc.subject individuální vzdělávací plán cze
dc.subject individual learning plan eng
dc.subject dyslexia eng
dc.title Individual Learning Plan for Teaching English to Learners with Dyslexia eng
dc.title.alternative Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2017-08-29
dc.description.abstract-translated Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu a využití individuálního studijního plánu pro výuku anglického jazyka u žáků s dyslexií. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou upřesněny pojmy a definice týkající se specifických poruch učení a zejména dyslexie. Je zde zmíněna historie výzkumu dyslexie a také různé přístupy a metody využívané k překonávání potíží s dyslexií spojených. Dále tato část práce rozkrývá jednotlivé díly mozaiky, která by jako celek měla tvořit základ podpory pro dyslektického žáka. V závěru teoretické části jsou zkoumány kurikulární dokumenty v souvislosti s tvorbou individuálního vzdělávacího plánu. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na možnosti práce s individuálním vzdělávacím plánem. Cílem práce bylo zjistit, zda je podpora při tvorbě individuálního vzdělávacího plánu dostatečná jak pro žáka, tak i pro učitele, a zda individuální vzdělávací plán plní funkci nástroje nebo pouze formálního dokumentu bez praktického využití. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D36757
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 33840
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet