dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Kánský, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:23:40Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:23:40Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69299 |
|
dc.description.abstract |
This thesis deals with the modification of English texts at the input level, which enables the communication of the contents of authentic texts to students of English at various levels of proficiency. The theoretical part is concerned with the phenomenon of authentic text and reading. It then describes grading of language from different perspectives and subsequent possibilities of simplification. In the practical part, selected texts are analyzed according to defined criteria and their suitability for readers at given levels is evaluated. |
eng |
dc.format |
110 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
modifikace textu |
cze |
dc.subject |
autentický anglický text |
cze |
dc.subject |
čtení |
cze |
dc.subject |
jazykový vstup |
cze |
dc.subject |
modification of language |
eng |
dc.subject |
authentic English text |
eng |
dc.subject |
reading |
eng |
dc.subject |
language input |
eng |
dc.title |
The Modification of an Authentic English Text for Non-native Students of English |
cze |
dc.title.alternative |
Modifikace autentického anglického textu pro studenty, kteří studují angličtinu jako cizí jazyk |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2017-08-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato práce se věnuje modifikaci anglicky psaných textů na úrovni vstupu, který zprostředkovává obsah autentických textů studentům anglického jazyka na různých úrovních. Teoretická část se věnuje problematice autentického textu a čtení. Dále popisuje hodnocení obtížnosti textu z různých hledisek a možnost následného zjednodušení. V praktické části jsou analyzovány vybrané texty dle vydefinovaných kritérií, a je zhodnocena jejich vhodnost pro čtenáře na dané úrovni. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36758 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
32087 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |