Evaluating textbook activities developing writing

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Šimková, Dominika
dc.date.accessioned 2017-09-19T08:23:39Z
dc.date.available 2017-09-19T08:23:39Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-06-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69298
dc.description.abstract This bachelor thesis presents an evaluation of writing activities in selected course books aimed at developing writing skills. In the theoretical part, the Common European Framework of Reference for Languages is described along with communicative language competences, as well as the Framework Educational Programme for Elementary Education and the foreign language section thereof. Furthermore, writing as a skill is described along with various types of writing and ELT methodology concerning writing. Finally, the course book and its role is described as well as the use of the course book in terms of the teaching of writing, which is followed by a coursebook evaluation. The practical part consists of an analysis and evaluation of the writing activities included in the course book. eng
dc.format 63 s.(86 710 znaků)
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject psaní cze
dc.subject psací aktivity cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject učebnice cze
dc.subject writing eng
dc.subject writing activities eng
dc.subject communicative competences eng
dc.subject course book eng
dc.title Evaluating textbook activities developing writing cze
dc.title.alternative Hodnocení aktivit rozvíjejících psaní v učebnicích cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Vít, Marek
dc.date.accepted 2017-08-28
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením aktivit rozvíjejících psaní v učebnicích. Teoretická část se věnuje Společnému evropskému referenčnímu rámci a dále popisuje komunikační kompetence. Následně je zmíněn Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a sekce pro cizí jazyk. V práci je dále popsáno psaní jako dovednost, typy psaní společně s ELT metodologií psaní a role učebnice, používaní učebnice k rozvoji psaní a hodnocení učebnice. Praktická část této práce se skládá z analýzy a hodnocení aktivit rozvíjejících psaní v učebnicích. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D36754
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 32086
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet