dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Šimková, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:23:39Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:23:39Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-28 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69298 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis presents an evaluation of writing activities in selected course books aimed at developing writing skills. In the theoretical part, the Common European Framework of Reference for Languages is described along with communicative language competences, as well as the Framework Educational Programme for Elementary Education and the foreign language section thereof. Furthermore, writing as a skill is described along with various types of writing and ELT methodology concerning writing. Finally, the course book and its role is described as well as the use of the course book in terms of the teaching of writing, which is followed by a coursebook evaluation. The practical part consists of an analysis and evaluation of the writing activities included in the course book. |
eng |
dc.format |
63 s.(86 710 znaků) |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
psaní |
cze |
dc.subject |
psací aktivity |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
writing |
eng |
dc.subject |
writing activities |
eng |
dc.subject |
communicative competences |
eng |
dc.subject |
course book |
eng |
dc.title |
Evaluating textbook activities developing writing |
cze |
dc.title.alternative |
Hodnocení aktivit rozvíjejících psaní v učebnicích |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vít, Marek |
|
dc.date.accepted |
2017-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením aktivit rozvíjejících psaní v učebnicích. Teoretická část se věnuje Společnému evropskému referenčnímu rámci a dále popisuje komunikační kompetence. Následně je zmíněn Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a sekce pro cizí jazyk. V práci je dále popsáno psaní jako dovednost, typy psaní společně s ELT metodologií psaní a role učebnice, používaní učebnice k rozvoji psaní a hodnocení učebnice. Praktická část této práce se skládá z analýzy a hodnocení aktivit rozvíjejících psaní v učebnicích. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36754 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
32086 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |