dc.contributor.author |
Šrámek, Přemysl
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:23:26Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-04-07 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69284 |
|
dc.description.abstract |
Tato disertační práce se zabývá vlivem periodicity JŘ na kapacitu trati. Nejdříve je na základě
jízdního řádu 2016 vytvořena simulace v simulačním programu SimuT, poté jsou pro
jednotlivá vozební ramena vytvořeny a následně simulovány periodické jízdní řády.
Výstupem simulace je vždy počet vlakových tras (kvantitativní parametr), průměrné přírůstky
zpoždění (kvalitativní parametr) a kapacitní ukazatele dle SŽDC D24. Autorem jsou
vypočítány i kapacitní ukazatele dle UIC 406. Práce se zabývá i možností tvorby
integrovaného taktového jízdního řádu vlaků osobní dopravy a síťově propojených
periodických tras vlaků nákladní dopravy. |
cze |
dc.format |
113 s. + přílohy |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
|
dc.subject |
kapacita trati |
cze |
dc.subject |
periodicita |
cze |
dc.subject |
průměrný přírůstek zpoždění |
cze |
dc.subject |
SimuT |
cze |
dc.subject |
stabilita jízdního řádu |
cze |
dc.subject |
vlaková trasa. |
cze |
dc.subject |
line capacity |
eng |
dc.subject |
periodicity |
eng |
dc.subject |
average delay increment |
eng |
dc.subject |
SimuT |
eng |
dc.subject |
timetable stability |
eng |
dc.subject |
train route. |
eng |
dc.title |
Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí |
cze |
dc.title.alternative |
The periodic timetable influence on line capacity |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Gašparik, Jozef |
|
dc.contributor.referee |
Hrabáček, Jan |
|
dc.contributor.referee |
Mojžíš, Vlastislav |
|
dc.date.accepted |
2017-09-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the influence of timetable periodicity on line capacity. First, based on
the schedule 2016 there is created a simulation in the simulation program SimuT, and then
they are for individual train branches formed and subsequently simulated periodic schedules.
The output of the simulation is always a number of train routes (quantitative parameter), the
average delay increments (qualitative parameters) and capacitive indicators according to the
SŽDC D24. There are calculated capacity indicators UIC 406, too. The work deals with the
possibility of implementation of an integrated timetable in passenger transport and periodic
freight train paths. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a management v dopravě a telekomunikacích: Technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D37178 |
|
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.identifier.stag |
33702 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |