Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Šrámek, Přemysl
dc.date.accessioned 2017-09-19T08:23:26Z
dc.date.available 2017-09-19T08:23:26Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-04-07
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69284
dc.description.abstract Tato disertační práce se zabývá vlivem periodicity JŘ na kapacitu trati. Nejdříve je na základě jízdního řádu 2016 vytvořena simulace v simulačním programu SimuT, poté jsou pro jednotlivá vozební ramena vytvořeny a následně simulovány periodické jízdní řády. Výstupem simulace je vždy počet vlakových tras (kvantitativní parametr), průměrné přírůstky zpoždění (kvalitativní parametr) a kapacitní ukazatele dle SŽDC D24. Autorem jsou vypočítány i kapacitní ukazatele dle UIC 406. Práce se zabývá i možností tvorby integrovaného taktového jízdního řádu vlaků osobní dopravy a síťově propojených periodických tras vlaků nákladní dopravy. cze
dc.format 113 s. + přílohy
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení
dc.subject kapacita trati cze
dc.subject periodicita cze
dc.subject průměrný přírůstek zpoždění cze
dc.subject SimuT cze
dc.subject stabilita jízdního řádu cze
dc.subject vlaková trasa. cze
dc.subject line capacity eng
dc.subject periodicity eng
dc.subject average delay increment eng
dc.subject SimuT eng
dc.subject timetable stability eng
dc.subject train route. eng
dc.title Vliv periodického jízdního řádu na kapacitu tratí cze
dc.title.alternative The periodic timetable influence on line capacity eng
dc.type disertační práce cze
dc.contributor.referee Gašparik, Jozef
dc.contributor.referee Hrabáček, Jan
dc.contributor.referee Mojžíš, Vlastislav
dc.date.accepted 2017-09-05
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the influence of timetable periodicity on line capacity. First, based on the schedule 2016 there is created a simulation in the simulation program SimuT, and then they are for individual train branches formed and subsequently simulated periodic schedules. The output of the simulation is always a number of train routes (quantitative parameter), the average delay increments (qualitative parameters) and capacitive indicators according to the SŽDC D24. There are calculated capacity indicators UIC 406, too. The work deals with the possibility of implementation of an integrated timetable in passenger transport and periodic freight train paths. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a management v dopravě a telekomunikacích: Technologie cze
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D37178
dc.thesis.degree-program Technika a technologie v dopravě a spojích cze
dc.identifier.stag 33702
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet