Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Pail, Nikola
dc.date.accessioned 2017-09-19T08:22:07Z
dc.date.available 2017-09-19T08:22:07Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-08-17
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69206
dc.description.abstract Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku. cze
dc.format 95 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategický marketing cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject nová média cze
dc.subject strategic marketing eng
dc.subject internet marketing eng
dc.subject social networks eng
dc.subject new media eng
dc.title Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky cze
dc.title.alternative Strategical marketing as an instrument of permanent growth in the on-line age with application to small and medium enterprises eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Školudová, Jana
dc.date.accepted 2017-09-11
dc.description.abstract-translated The aim of this study is to analyse the environment of small and medium-sized enterprises, to propose a marketing strategy with the use of on-line tools and techniques and apply them in a specified company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D36898
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student zpracoval diplomovou práci na téma Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky. Cílem práce bylo analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.Po obhájení práce byly studentovi položeny otázky:1) Autor práce může uvést, jak hodnotili zástupce společnosti eBRÁNA, s.r.o. návrhy autora diplomové práce v porovnání s odlišnostmi návrhu zaměstnanců eBRÁNA, s.r.o.2) Vysvětlete neodpovídající zdroje u Obr. 6 a Obr. 8 - viz připomínky k práci.3) V závěru práce píšete, že Vámi uvedený návrh se významně shoduje s návrhem podniku eBRÁNA, který byl doporučen před 2 lety a je úspěšný. Přitom v současné době podnik Alfa vyjadřuje určité nedostatky v on-line marketingu, převážně v nedostatečné prezentaci služeb. Můžete tento nesoulad vysvětlit?Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující. cze
dc.identifier.stag 31600
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet