Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Pail, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:22:07Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:22:07Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-08-17 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69206 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku. |
cze |
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategický marketing |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
nová média |
cze |
dc.subject |
strategic marketing |
eng |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
new media |
eng |
dc.title |
Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky |
cze |
dc.title.alternative |
Strategical marketing as an instrument of permanent growth in the on-line age with application to small and medium enterprises |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Školudová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this study is to analyse the environment of small and medium-sized enterprises, to propose a marketing strategy with the use of on-line tools and techniques and apply them in a specified company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D36898 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student zpracoval diplomovou práci na téma Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky. Cílem práce bylo analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.Po obhájení práce byly studentovi položeny otázky:1) Autor práce může uvést, jak hodnotili zástupce společnosti eBRÁNA, s.r.o. návrhy autora diplomové práce v porovnání s odlišnostmi návrhu zaměstnanců eBRÁNA, s.r.o.2) Vysvětlete neodpovídající zdroje u Obr. 6 a Obr. 8 - viz připomínky k práci.3) V závěru práce píšete, že Vámi uvedený návrh se významně shoduje s návrhem podniku eBRÁNA, který byl doporučen před 2 lety a je úspěšný. Přitom v současné době podnik Alfa vyjadřuje určité nedostatky v on-line marketingu, převážně v nedostatečné prezentaci služeb. Můžete tento nesoulad vysvětlit?Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující. |
cze |
dc.identifier.stag |
31600 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|