Příčiny problémového chování u dětí mladšího školního věku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Škoviera, Albín
dc.contributor.author Liepoldová, Kateřina
dc.date.accessioned 2017-09-19T08:21:31Z
dc.date.available 2017-09-19T08:21:31Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-06-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69165
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje příčinám problémového chování u dětí mladšího školního věku. Teoretická část tento pojem definuje a vymezuje rozdíly mezi problémovým a poruchovým chováním. Dále charakterizuje mladší školní věk z hlediska vývoje. Jsou zde popsány možné příčiny problémového chování a jejich dělení. V závěru teoretické části jsou uvedena výchovně-vzdělávací zařízení, která s problémovým chováním pracují. Praktická část využívá kombinaci obou metodologických přístupů, kvantitativního a kvalitativního. Výzkum je prováděn ve Středisku výchovné péče Pyramida v Rybitví. Jsou provedeny rozhovory se zaměstnanci zařízení na pobytovém oddělení a také obsahová analýza dokumentů. cze
dc.format 105 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject problémové chování cze
dc.subject poruchové chování cze
dc.subject děti mladšího školního věku cze
dc.subject příčiny problémového chování cze
dc.subject problematic behavior eng
dc.subject behavior disorders eng
dc.subject children in primary school eng
dc.subject causes of problematic behavior eng
dc.title Příčiny problémového chování u dětí mladšího školního věku cze
dc.title.alternative The causes of problematic behavior of children in primary school eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Rýdl, Karel
dc.date.accepted 2017-08-29
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the causes of problematic behavior of children in primary school. The theoretical part defines this term and defines the differences between the problematic behavior and behavior disorders. It also characterizes the younger school age in term sof development. There are described the possible causes of problematic behavior and thein division. At the end of the theoretical part there are listed educational institutions that work with problematic behavior. The practical part uses a combination of both methodological approaches, quantitave and qualitative. Researche is carried out at the Pyramid Educational Care Centre in Pardubice. Interviews are conducted with the employees of facilities in the residential department as well as the kontent analysis of the documents. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D36782
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s cílem a obsahem závěrečné práce. Zodpověděla otázky z protokolů a zapojila se do odborné diskuse o dané problematice. cze
dc.identifier.stag 32173
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet