dc.contributor.advisor |
Škoviera, Albín |
|
dc.contributor.author |
Liepoldová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:21:31Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:21:31Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69165 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje příčinám problémového chování u dětí mladšího školního věku. Teoretická část tento pojem definuje a vymezuje rozdíly mezi problémovým a poruchovým chováním. Dále charakterizuje mladší školní věk z hlediska vývoje. Jsou zde popsány možné příčiny problémového chování a jejich dělení. V závěru teoretické části jsou uvedena výchovně-vzdělávací zařízení, která s problémovým chováním pracují.
Praktická část využívá kombinaci obou metodologických přístupů, kvantitativního a kvalitativního. Výzkum je prováděn ve Středisku výchovné péče Pyramida v Rybitví. Jsou provedeny rozhovory se zaměstnanci zařízení na pobytovém oddělení a také obsahová analýza dokumentů. |
cze |
dc.format |
105 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
problémové chování |
cze |
dc.subject |
poruchové chování |
cze |
dc.subject |
děti mladšího školního věku |
cze |
dc.subject |
příčiny problémového chování |
cze |
dc.subject |
problematic behavior |
eng |
dc.subject |
behavior disorders |
eng |
dc.subject |
children in primary school |
eng |
dc.subject |
causes of problematic behavior |
eng |
dc.title |
Příčiny problémového chování u dětí mladšího školního věku |
cze |
dc.title.alternative |
The causes of problematic behavior of children in primary school |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
|
dc.date.accepted |
2017-08-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the causes of problematic behavior of children in primary school. The theoretical part defines this term and defines the differences between the problematic behavior and behavior disorders. It also characterizes the younger school age in term sof development. There are described the possible causes of problematic behavior and thein division. At the end of the theoretical part there are listed educational institutions that work with problematic behavior.
The practical part uses a combination of both methodological approaches, quantitave and qualitative. Researche is carried out at the Pyramid Educational Care Centre in Pardubice. Interviews are conducted with the employees of facilities in the residential department as well as the kontent analysis of the documents. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36782 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s cílem a obsahem závěrečné práce. Zodpověděla otázky z protokolů a zapojila se do odborné diskuse o dané problematice. |
cze |
dc.identifier.stag |
32173 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |