dc.contributor.advisor |
Sychrová, Adriana |
|
dc.contributor.author |
Prokšová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:21:30Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:21:30Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-30 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69163 |
|
dc.description.abstract |
Předkládaná práce se zabývá problematikou vzdělávání v etnicky a kulturně heterogenním školním prostředí. Teoretická část práce je věnována vymezení pojmu etnopedagogika, historii této pedagogické disciplíny a jejímu praktickému využití v České republice a okrajově i v zahraničí. Praktická část práce je věnována kvalitativnímu výzkumu, který je zaměřený na názory a postoje žákůcizinců ke vzdělávacímu systému v České republice. Cílem celé práce je na základě výzkumu poukázat na problémy, se kterými se současné české školství v souvislosti s etnopedagogikou potýká a ukázat, jaké jsou její možnosti do budoucna. |
cze |
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
etnopedagogika |
cze |
dc.subject |
multikulturní výchova |
cze |
dc.subject |
žáci cizinci |
cze |
dc.subject |
integrace cizinců |
cze |
dc.subject |
etnická rozmanitost |
cze |
dc.subject |
interkulturní kompetence |
cze |
dc.subject |
ethnopedagogy |
eng |
dc.subject |
pupils foreigners |
eng |
dc.subject |
multicultural education |
eng |
dc.subject |
integration of foreigners |
eng |
dc.subject |
ethnic diversity |
eng |
dc.subject |
intercultural competence |
eng |
dc.title |
Etnopedagogika - současnost a výzvy českému školství |
cze |
dc.title.alternative |
Ethnopedagogy: Contemporaneity and the challenges for the Czech Education |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
|
dc.date.accepted |
2017-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with issues of education in an ethnically and culturally heterogeneous school environment. The theoretical part is devoted to defining the concept of ethnopedagogy, the history of this pedagogical discipline and its practical use in the Czech Republic and abroad as well. The practical part is devoted to qualitative research, which focuses on the views and attitudes of pupils-foreigners to the educational system in the Czech Republic. The aim of the whole work is, on the basis of the research, to point out the problems encountered by contemporary Czech education in the context of ethnopedagogy. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36768 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě bakalářské práce řádně připravena. Zodpověděla všechny dotazy položené v posudcích i od komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
25069 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |