Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hanulík, Vladan
dc.contributor.author Bárta, Adam
dc.date.accessioned 2017-09-19T08:20:55Z
dc.date.available 2017-09-19T08:20:55Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-06-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69130
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá reklamní strategií periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938. Zaměřuje se na reklamní inzerci z hlediska dějin každodennosti. V práci jsou vytvořeny popisy a analýzy doby meziválečného období pomocí několika podtémat. Využívány jsou zde analýzy a popisy genderově specifických témat, reprezentace nacionální identity a profesně-sociálních specifik tematického zaměření jednotlivých reklamních strategií, doplňována dobovými příklady. Nedílnou součástí práce jsou dobové reklamní teorie a jejich následná analýza vlivu na lokání inzerci v Kutné Hoře cze
dc.format 72 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cze
dc.subject inzeráty cze
dc.subject reklamní strategie cze
dc.subject periodika cze
dc.subject advertising eng
dc.subject advertisement eng
dc.subject advertising strategy eng
dc.subject periodicals eng
dc.title Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938 cze
dc.title.alternative Advertising Strategy of the Periodicals Published in Kutná Hora from 1918 to 1938 eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Martínková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-08-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the advertising strategy of the periodicals in Kutná Hora from 1918 to 1938. The thesis focuses on the attention on advertising from the point of view of everyday life. Descriptions and analysis relating to the interwar period, which is divided into several special subtexts, are made in the thesis. The thesis also makes use of analysis and descriptions of gender specific themes as well as representation of national identity and professionally-social specializations of individual advertising strategies, which are accompanied by various examples. Last but not least the thesis contains interwar period advertising theories and the analysis of their influence on local advertisements in Kutná Hora. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Kulturní dějiny cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D36922
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.description.defence 1. Představa práce autorem. 2. Seznámení s posudky. 3. Rozprava: regionální tisk na Kutnohorsku. Typologie meziválečné inzerce. Srovnání inzerce na Kutnohorsku s jinými regiony. cze
dc.identifier.stag 32494
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet