dc.contributor.advisor |
Šilar, Zdeněk |
|
dc.contributor.author |
Synek, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:19:21Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:19:21Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-08-18 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69037 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je návrh a implementace webové aplikace pracující v reálném čase, která představuje elektronickou podobu deskové šachové hry.
V teoretické části práce bude provedena rešerše technologií použitých při vývoji aplikací podobného typu s důrazem na komunikaci klient-server.
Aplikace bude využívat vzájemné komunikace dvou klientů pomocí technologie Socket.IO a bude dále postavena na technologiích Node.js, React a NoSQL databázi MongoDB. |
cze |
dc.format |
87 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
3D šachy |
cze |
dc.subject |
Web socket |
cze |
dc.subject |
babylon.js |
cze |
dc.subject |
Node.js |
cze |
dc.subject |
JavaScript |
cze |
dc.subject |
3D chess |
eng |
dc.subject |
Web socket |
eng |
dc.subject |
babylon.js |
eng |
dc.subject |
Node.js |
eng |
dc.subject |
JavaScript |
eng |
dc.title |
Webové šachy pomocí Socket.IO technologie |
cze |
dc.title.alternative |
Web chess based on Socket.IO technology |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jetenský, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2017-09-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to design and implement realtime 3D web application used for playing
the game Chess. The theoretical part does focus on technologies used for development
of this kind of applications. Two clients communication via Socket.IO is used for transferring
application data. The application also uses Node.js, React andMongoDB NoSQL database. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D37136 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce, bylo navrhnou a implementovat webovou aplikaci pracující v reálném čase, která představuje elektronickou podobu deskové šachové hry. Aplikace byla implementována pomocí javaskriptových nástrojů Node. js.,React, webových služeb REST a s využitím metod technologie Web Socket pro práci v reálném čase. Obsah diplomové práce je v souladu se zadáním. Student práci vytvořil zcela sám a cíle diplomové práce splnil. |
cze |
dc.identifier.stag |
29543 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |