dc.contributor.advisor |
Becková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Tenora, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-30T10:13:44Z |
|
dc.date.available |
2017-06-30T10:13:44Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-06-02 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68951 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá doplňkovými službami v dopravě. Teoretická část charakterizuje jednotlivé druhy dopravy, kvalitu služeb, rozhodovací proces zákazníka a doplňkové služby ve vozidlech a zastávkách. Praktická část prezentuje výsledky dotazníku zaměřeného na to, jaké doplňkové služby cestující ve vlacích třech největších vlakových dopravců v České republice využívají, které jsou pro ně nepotřebné a které nové doplňkové služby by naopak uvítali. Třetí část představuje změny, pomocí kterých by ve vlacích v České republice bylo možné zvýšit kvalitu doplňkových služeb a docílit tak větší spokojenosti cestujících. |
cze |
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
doplňkové služby |
cze |
dc.subject |
kvalita služeb |
cze |
dc.subject |
hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
railway transport |
eng |
dc.subject |
ancillary services |
eng |
dc.subject |
quality of services |
eng |
dc.subject |
public transport |
eng |
dc.title |
Doplňkové služby cestujícím ve vozidlech hromadné dopravy |
cze |
dc.title.alternative |
Ancillary Services for Passengers in Public Transport Vehicles |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with ancillary transport services. The theoretical part describes various kinds of transport, the quality of ancillary services, the customer's decision-making process and ancillary services on vehicles and at stations. The analytical part discusses results of a questionnaire focused on which ancillary services are used by passengers on trains of the three largest railway companies in the Czech Republic, which ancillary services the passengers find unnecessary and which new ones they would welcome. The third part proposes changes which would improve the quality of ancillary services on trains in the Czech Republic and therefore make the passenger more satisfied. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D36471 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
33610 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |