Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Hájková, Lucie |
|
dc.contributor.author |
Neumannová, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:52:30Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:52:30Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-03-31 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68886 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá hodnotovým systémem vysokoškolských studentů a zkoumá rozdíly mezi studenty v České republice a Estonsku. Skládá se z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vymezeny pojmy důležité pro pochopení problematiky hodnot, dále popsány faktory ovlivňující jejich vývoj, jejich funkce, klasifikace, různé přístupy k jejich zkoumání a zmíněny výsledky některých předešlých šetření. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum provedený mezi studenty vysokých škol obou zemí, jeho metodologické ukotvení a výsledky. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda se liší přístup studentů k hodnotám v různých zemích a pokud ano, jak. |
cze |
dc.format |
89 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hodnoty |
cze |
dc.subject |
hodnotové systémy |
cze |
dc.subject |
hodnotové orientace |
cze |
dc.subject |
vysokoškolští studenti |
cze |
dc.subject |
porovnání |
cze |
dc.subject |
values |
eng |
dc.subject |
value systems |
eng |
dc.subject |
value orientations |
eng |
dc.subject |
university students |
eng |
dc.subject |
comparison |
eng |
dc.title |
Hodnotový systém vysokoškolských studentů - porovnání České republiky a Estonska |
cze |
dc.title.alternative |
Value system of university students - comparison of the Czech Republic and Estonia |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křišťálová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is about value system of university students. It researches differences between students in Czech Republic and Estonia. It consists of theoretical and practical part. Theoretical part defines terms and concepts of values, which is necessary for understanding. Furthermore there are described some influencing factors, functions, classifications and different ways how to examine them. There are also mentioned some result from researches realized previously. Practical part focuses on my own research which was conducted on the students from both countries. It contains a methodology of research and outcomes, too. Main goal of the work was try to find out, if there is some diversity in view of values in different countries. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D35759 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Uchazečka představila závěrečnou práci z hlediska motivace, cílů, struktury, obsahu a metod. Zodpověděla dotazy členů komise a oponenta. |
cze |
dc.identifier.stag |
32629 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|