Teaching English to Very Young Learners

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Hrdá, Michaela
dc.date.accessioned 2017-06-22T06:51:56Z
dc.date.available 2017-06-22T06:51:56Z
dc.date.issued 2017
dc.date.submitted 2017-03-30
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68847
dc.description.abstract This diploma thesis deals with teaching English to very young learners in the Czech republic. The theoretical part commences contextualization of very early English teaching, followed by characterization of very young learners', their language acquisition and development. Next section discusses advantages and potential drawbacks of very early English teaching, based on foreign as well as Czech researches. Subsequently, the author formulates underlining theoretical input relevant for very early English teaching, focused on didactic principles. The practical part consists of an empirical research, which with the help of structural observation and semi-structured interview, aims on finding out how and to what extent are the chosen principles for teaching English language to very young learners followed in the practice in chosen nurseries and basic schools. eng
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject ranná výuka anglického jazyka cze
dc.subject předškolní děti cze
dc.subject hypotéza kritického období osvojování jazyka cze
dc.subject didaktické principy velmi rané výuky cze
dc.subject tiché období cze
dc.subject very early English teaching eng
dc.subject very young learners eng
dc.subject critical period hypothesis language acquisition eng
dc.subject didactic principles of very early English teaching eng
dc.subject silent period eng
dc.title Teaching English to Very Young Learners eng
dc.title.alternative Raná výuka anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zabývá rannou výukou anglického jazyka v České republice. Teoretická část započíná zasazením rané výuky do širšího vzdělávacího kontextu, následuje charakteristika dětí v předškolním věku, jejich vývoj a osvojování jazyka. Dále autorka polemizuje nad výhodami a potenciálními riziky rané výuky angličtiny, které jsou založeny na světových i českých výzkumech. Následuje formulace příslušných teoretických východisek rané výuky a principů, které z nich vyplývají. Praktická část práce se skládá z empirického výzkumu, jehož cílem je prostřednictvím strukturovaného pozorování a polo-strukturovaného rozhovoru zjistit, jak a do jaké míry jsou základní didaktické principy pro velmi ranou výuku anglického jazyka respektovány ve výuce angličtiny ve vybraných mateřských a základních školách. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D35700
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 32358
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet