dc.contributor.advisor |
Bulíček, Josef |
|
dc.contributor.author |
Ráž, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T06:51:32Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T06:51:32Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-26 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68813 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce popisuje zkoumanou oblast, zabezpečovací zařízení a různé metodiky výpočtu. Porovnává současný rozsah kolejiště s modernizovaným ve vztahu k maximálnímu možnému počtu realizovaných jízd. Zároveň porovnává konkrétní metodiky výpočtu, nakolik zvolená varianta ovlivňuje výsledky a ověřuje reálnost těchto výsledků se situací v praktickém provozu. |
cze |
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Plzeň hl. n. |
cze |
dc.subject |
propustnost |
cze |
dc.subject |
stanice |
cze |
dc.subject |
zhlaví |
cze |
dc.subject |
železniční doprava |
cze |
dc.subject |
Pilsen main station |
eng |
dc.subject |
capacity |
eng |
dc.subject |
rail station |
eng |
dc.subject |
gridiron |
eng |
dc.subject |
rail traffic |
eng |
dc.title |
Porovnání propustnosti západního zhlaví žst. Plzeň hl. n.
před a po rekonstrukci |
cze |
dc.title.alternative |
Comparison of capacity of western station gridiron in railway station Plzeň hl. n. before and after reconstruction works |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Krýže, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis describes the researched area, signaling equipment and different calculation methodology. It compares the current range of tracks with modernized one in relationship to the maximum possible number of journeys made. At the same time, it compares the specific methodologies of calculations, how much the chosen version influences the results and verifies objectivity of these results with the situation in real traffic. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D36406 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student úspěšně obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpověděl otázky státní zkušební komise.
Vedoucí diplomové práce uvedl, že přístup studenta ke zpracování práce byl aktivní, student výhodně propojil teoretické poznatky s praktickými zkušenostmi. Kladně hodnotil, že diplomová práce není zaměřena jen na prostou aplikaci metod pro výpočet propustnosti, ale i na porovnání různých přístupů k výpočtu. Oponent diplomové práce uvedl, že práce je kvalitní a je zřejmé, že diplomant dané problematice výborně rozumí. V pojmenování některých příloh je rozpor přesto, že uvádějí shodné informace. Podle názoru vedoucího diplomové práce by v závěrečném vyhodnocení měla být akcentována skutečnost, že po modernizaci uzlu bude část posunu přesunuta na východní zhlaví. |
cze |
dc.identifier.stag |
33455 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |